Jihuu - mun postipaketti on löytynyt!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen täällä muutamaan otteeseen pähkäillyt mun postipaketin kohtaloa. Huutonetistä siis huusin tavaraa ja myyjä lähetti paketin, kun olin huutoni maksanut. Ja yhtäkkiä paketti katosikin. Postin sivujen mukaan se oli luovutettu vastaanottajalle.

Paketti lähti siis matkaan 28.10. eli nafti kuukausi tässä meni.

Niin ja siis se oli löytynyt Virosta! Mitä hittoa se siellä sitten oli tehnyt - sitä en tiedä. Pääasia, että se on vihdoinkin matkalle tänne.
 
ap
Tää on mun eka huono kokemus postista ja kuitenkin jaksoin uskoa, että se jostain löytyy. Paketti on kuitenkin sikäli hyvä, kun siitä on olemssa se koodi, kirjeestä ei olisikaan mitään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Muistan:
kyllä kun täällä kans pähkäilin tuota sun kans :D

Oh hoh aika reissun tehny tuo paketti :D

Tiiätkä mihinkä firmaan ne oli sen paketin ulkonäön mukaan lähettäny
En tiedä siis mitä se siellä Virossa teki. Kysyin myyjältä, että oliko hän postista kuullut muuta kuin että on käynyt Virossa. Oottelen vielä vastausta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistan tän jutun! Se oli omituista, että posti noin vain luovutti paketin jollekin toiselle! Siitä voisi reklamoida oikein kunnolla! Hyvä että löytyi!
Joo mä en nyt tiedä, että mitä se siellä Virossa on tehnyt. Ilmeisesti siis kuitenkin postin hallussa pysynyt paketti koko ajan. Eihän sitä ikinä oltaisi saatu, jos se ois Virossa jollekin luovutettu. Siellä olis ja pysyis.
 

Yhteistyössä