Ja näköjään fiksuimmatkin.:hug:Ja kaikista pelottavinta on etta tallaisia tuntuu olevan palsta pullollaan. Ehka taalla pesivat ne yhteiskunnan yksinkertaisimmat ihmiset, mutta silti ei voi kun ihmetella.
Ja näköjään fiksuimmatkin.:hug:Ja kaikista pelottavinta on etta tallaisia tuntuu olevan palsta pullollaan. Ehka taalla pesivat ne yhteiskunnan yksinkertaisimmat ihmiset, mutta silti ei voi kun ihmetella.
Tuskin kuuden lapsen äiti on kovin paljoa ehtinyt töitä tekemään.Eiköhän sitä olla ennen lapsia oltu ansiotyössä ja makseltu niitä veroja..
Itse ainakin kerkesin olemaan sen verran töissä enne lapsia, että ihan hyvällä omallatunnolla voin olla kotihoidontuella kotona. Jonka olen ennen lapsia verojen muodossa maksanut valtiolle
Ei tietystikään vaan sellaisella vuokranmaksulla jonka ihmiset pystyy maksamaan palkastaan ilman asumistukea.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24435049:Ilmaiseksiko pitäis antaa asua?
Voi äly! Mistähän luulet sitä rahaa tulevan, jos kaikki alkaisivat elää tuilla, eikä kukaan tekisi töitä. Luuletko, että raha kasvaa puussa?Alkuperäinen kirjoittaja läjä;24434631:Mitä väliä sillä on kuka sen vuokran maksaa. Te narisijat voitte aina myös lopettaa työn ja antaa kelan maksaa. Ja jos tilanne vaatii niin silloin pitää hakea tukea, viisastahan se on.
Mistä puristaa?Tuskin kuuden lapsen äiti on kovin paljoa ehtinyt töitä tekemään.
Niin, et vuokrat pitäis suhteuttaa ihmisten tulotasoon? Mulla on lainaa asunnosta maksettavana, ja vastike,asunnosta joka on vuokralla, mihis ne suhteutattais?Ei tietystikään vaan sellaisella vuokralla jonka ihmiset pystyy maksamaan palkastaan ilman asumistukea.
Aivan. Mä kanssa ihmettelen, että voiko joku olla niin yksinkertainen, että kuvittelee olevansa joku yhteiskunnan tukipilari, kun maksaa tuesta veroa. Joo, valtio antaa satasen, annan 20 takaisin.Voi mitä järjen köyhyyttä... Taitaa olla turha tällaisille tapauksille selittää yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24435135:Niin, et vuokrat pitäis suhteuttaa ihmisten tulotasoon?
Ja näin toki tulee käymään eikö niin. Puhummehan nyt todellisesta uhkasta!!!Voi äly! Mistähän luulet sitä rahaa tulevan, jos kaikki alkaisivat elää tuilla, eikä kukaan tekisi töitä. Luuletko, että raha kasvaa puussa?
Vähän riippuu. Haluatko keskituloiset Kelan luukulle nostamaan asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24435135:Niin, et vuokrat pitäis suhteuttaa ihmisten tulotasoon? Mulla on lainaa asunnosta maksettavana, ja vastike,asunnosta joka on vuokralla, mihis ne suhteutattais?
Mun ei nyt tarvi hakea Kelasta as.tukea, ja en varmaan tällä hetkellä ole edes keskituloinen, vaan reippaasti alle. Olkoon itsekästä, mutta en aio harjoittaa hyväntekeväisyyttä vuokraamalla puoli-ilmaiseksi.Vähän riippuu. Haluatko keskituloiset Kelan luukulle nostamaan asumistukea?
Olen kyllä ollut samalla kannalla kuin sinä koko tämän keskustelun ajan.Ja kaikista pelottavinta on etta tallaisia tuntuu olevan palsta pullollaan. Ehka taalla pesivat ne yhteiskunnan yksinkertaisimmat ihmiset, mutta silti ei voi kun ihmetella.
Voi että. Ihme olettamus.Tuskin kuuden lapsen äiti on kovin paljoa ehtinyt töitä tekemään.
Ap voi tulla kertomaan, kuinka kauan on ollut kotona ja kuinka monta vuotta on tehnyt töitä, niin ei tarvitse olettaa mitään.Voi että. Ihme olettamus.
No. Viimeisimmässä työpaikassa 8 vuotta, johon palaan talvella. En nyt jaksa laskeskella sulle muita työssäolovuosiani.Ap voi tulla kertomaan, kuinka kauan on ollut kotona ja kuinka monta vuotta on tehnyt töitä, niin ei tarvitse olettaa mitään.
Syrjäytyneiden lapsista tulee usein myös syrjäytyneitä. Malli saadaan kotoa. Tiedän monta tällaista perhettä, joissa vanhemmat pelkäävät saavansa työosoituksen työkkäristä. Lapsiin on iskostettu sama työnteon välttelyn meininki.Mistä puristaa?
Kyllähän äiti myöhemmin lasten kasvettua palaa työelämään. Ja niistä kuudesta lapsesta kasvatetaan meille tulevaisuutta, myöhemmin veronmaksajia yhtälailla. Ajattele asiaa sitten niin, että ne lapset tulee myöhemmin maksamaan siitä, että saivat olla kotona.
Miksi aina vaan ajatellaan että se olen juuri MINÄ joka sen maksaa. Yhtälailla muutkin sitä tekevät.
Kuinka monta vuotta olet ollut kotona?No. Viimeisimmässä työpaikassa 8 vuotta, johon palaan talvella. En nyt jaksa laskeskella sulle muita työssäolovuosiani.
Vastaan tuohon sitten, kun kerrot mikä on pointtisi. En myöskään ymmärrä, miten kysymyksesi liittyy aloitukseeni.Kuinka monta vuotta olet ollut kotona?
Tuskin kukaan muukaan vuokranantaja haluaa vuokrata "puoli-ilmaiseksi". Jos ihmisillä ei riitä rahat vuokraan niin onhan meillä asumistukijärjestelmä joka ei ainakaan ole mikään suora tulonsiirto vuokranantajille...Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24435196:Mun ei nyt tarvi hakea Kelasta as.tukea, ja en varmaan tällä hetkellä ole edes keskituloinen, vaan reippaasti alle. Olkoon itsekästä, mutta en aio harjoittaa hyväntekeväisyyttä vuokraamalla puoli-ilmaiseksi.
Jos äiti on kotona hoitamassa pieniä lapsia, niin miten se liittyy mihinkää syrjäytymiseen? Sä itse puhut työkkäreistä ja työttömyydestä, vaikka ap on sanonut että työpaikka odottaa. Eikä ole mitään työnteon välttelyä. Pysy nyt asiassa, äläkä heittele päästäs jotain olettamuksia jotka lauot faktana.Syrjäytyneiden lapsista tulee usein myös syrjäytyneitä. Malli saadaan kotoa. Tiedän monta tällaista perhettä, joissa vanhemmat pelkäävät saavansa työosoituksen työkkäristä. Lapsiin on iskostettu sama työnteon välttelyn meininki.