JESS!! Mä saan ne vaunut mistä haaveilinkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyytti-tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Onpa somat.
Mulla vaan olisi vaikeuksia pitää nuo puhtaana. :D

onko sulla sitten tapana roiskia likaa pitkin vaunuja?
noissa on likaa hylkivä kangas ja lisäksi sen voi helposti puhdistaa fairylla.
ei kyll ä ole koskaan ollut tarvetta pestä vaunujen koppaosaa :o en ymmärrä miten joku sen saa likaiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa somat.

ei kyll ä ole koskaan ollut tarvetta pestä vaunujen koppaosaa :o en ymmärrä miten joku sen saa likaiseksi?

:ashamed:
Helposti :D

Onpa somat.

Esim. autoon laittaessa tulee likaa helposti..

satuin näkemään ne ekan kerran just Martinalla, mutta ihastuin noihin sen hetkisestä omistajasta huolimatta. Jos itselläni olisi nyt tilanne, jotta pitäisi vaunut ostaa, niin hankkisin varmaan juuri nuo. Olen hyvin tarkka siisteyden suhteen, mutta vaunujen kohdalla en näe mitään epäsuhtaa, sillä meillä ei ajeltaisi lätäköissä täysillä...ja ei kai ne ravat muuten lennä kuomuun asti. Onnea ap hienoista vaunuista!

ja sen takia, kun joku Martina on ne ostanut, niin kukaan muu ei saa niitä ostaa/tykätä niistä matkimatta Martinaa tai olematta Martinan suurin fani....huoh.

Enpä ole katsonut sitä ohjelmaa vaikka tiedänkin että sellainen tulee. En tajunnut tuota Martina-fani juttua. Taitavat vaan olla kadeja nuo Martina-huutelijat ;)

Vaunut on merkkiä Emmaljunga Mondial Duo.

Ei onnistus meillä täällä maalla, tai mun luonteella...tulisin hulluksi putsatessa. Noilla ei liikaa kärrytellä tihkusateessa tahi lumisateessa ilman suojusta. Pisarat jättää kivat jäljet, taivaalta kuitenkin kun sataa "likaakin" veden/lumen mukana...Roiskeet tulee ja näkyy. Ei mun makuun siis. Mutta onhan nuo hienot kärryttelyvaunut ostoskeskuksiin jne.

Nätit, mutta mulla tahraantuisi, just autossa. Sekä tykkään ulkoilla muuallakin kuin ostoskeskuksessa.

Ellei sulla ole sitten röntöstelyvaunut myös...

Kyllä aion ihan METSÄSSÄ mennä valkoisilla vaunuillani. Ne saa puhtaaksi helposti ja hei, käyttöönhän ne tulee.

Yhteistyössä