Onko nämä Emma-vaunut hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Emma-merkkiset vaunut eivät ole hyvät. Se on halpismerkki. Samalla tavalla kuin Lada on halpisauto, mut silti jotkut niilä ajavat.

:O pitääks kaiken olla merkkituote et on hyvää??

No ei. Mut YLEENSÄ hinta ja laatu tuppaa kulkemaan käsi kädessä. Etkö ole huomannut? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Emma-merkkiset vaunut eivät ole hyvät. Se on halpismerkki. Samalla tavalla kuin Lada on halpisauto, mut silti jotkut niilä ajavat.

:O pitääks kaiken olla merkkituote et on hyvää??

No ei. Mut YLEENSÄ hinta ja laatu tuppaa kulkemaan käsi kädessä. Etkö ole huomannut? :xmas:

joo, onhan se YLEENSÄ....
Mut ei noi meijän Emmaljungat ole ihan sitä mitä odotin, eli ei se raha aina ratkase

juuri noista ei ole kokemusta, mutta eri merkeistä Emmaljunga, Emma, Brio jne. on ja kyllä Emma on ihan hyvä merkki meillä ollut, hinta-laatusuhde on kohdallaan.Ainoat jotka on käytössä hajonnu on olleet Emmaljungat.
Juuri pistin hyvin palvelleet Emmat myyntiin Huutikseen

Riippuu varmaan, mitä arvostaa. Jos arvostaa pitkää takuuta ja sitä, että samat vaunut kestävät useammalla käyttäjällä, niin kannattaa satsata laatuun ja maksaa enemmän. Jos taas on ihan yksi ja hailee, menevätkö ne rikki yhden käyttäjän jälkeen eli ei voi enää laittaa myyntiin tai pikkusisarukselle, niin sitten voi ostaa halpiksetkin. Oma kanta on selvä, mutta jokainen tekee päätöksensä itse omien arvojensa perusteella.

Mun neuvo on, että älä kysele näiltä mammoilta. Täällä eräiden ainoa anti näihin keskusteluihin on kauhea pätemisentarve. Mee kauppaan, katso, kokeile ja vertaile ja tee sitten omat päätöksesi omien tarpeittesi pohjalta.

Mulla on tallissa Emmaljungan tuplat, Emmaljungan kuomurattaat, Gracon matkatuplat ja täällä parjatun Emman Jule Dream vaunu/rattaat ja kaikkein tyytyväisin olen ollut niihin Emmoihin. Ostettiin siksi, että olivat sirot ja keveät ja sillä hetkellä ainoat, jotka mahtuivat mun auton takaluukusta sisälle. On monipuoliset, helpot käsitellä ja kestäneet menossa, vaikka kätevyytensä takia juuri näitä rattaita ollaan käytetty TODELLA paljon ja ne on aina mukana matkoilla. Harmi vaan, että nykyään tarvitsen paljon tuplia kun on kaksi pikkaraista. En ole siltikään noita Emmoja vielä raskinut poiskaan antaa.

meillä on ollut emman jule twinit ja pitää oikeasti sanoa että ne on päihittäneet kirkkaasti ominaisuuksiltaan brion kombit mennentullen. eli ei se emma merkkinä huono ainakaan meillä ole ollut. joten en voi muuta kuin suositella emmoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Mun neuvo on, että älä kysele näiltä mammoilta. Täällä eräiden ainoa anti näihin keskusteluihin on kauhea pätemisentarve. Mee kauppaan, katso, kokeile ja vertaile ja tee sitten omat päätöksesi omien tarpeittesi pohjalta.

Mulla on tallissa Emmaljungan tuplat, Emmaljungan kuomurattaat, Gracon matkatuplat ja täällä parjatun Emman Jule Dream vaunu/rattaat ja kaikkein tyytyväisin olen ollut niihin Emmoihin. Ostettiin siksi, että olivat sirot ja keveät ja sillä hetkellä ainoat, jotka mahtuivat mun auton takaluukusta sisälle. On monipuoliset, helpot käsitellä ja kestäneet menossa, vaikka kätevyytensä takia juuri näitä rattaita ollaan käytetty TODELLA paljon ja ne on aina mukana matkoilla. Harmi vaan, että nykyään tarvitsen paljon tuplia kun on kaksi pikkaraista. En ole siltikään noita Emmoja vielä raskinut poiskaan antaa.
Mä olen nyt pojan perheen asialla, heille on ensimmäinen lapsi tulossa. Pojalla oli aikoinaan Emmaljungat, mutta nykyisistä vaunuista en paljoakaan tiedä.

Yhteistyössä