M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Emma-merkkiset vaunut eivät ole hyvät. Se on halpismerkki. Samalla tavalla kuin Lada on halpisauto, mut silti jotkut niilä ajavat.
Alkuperäinen kirjoittaja satu:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Emma-merkkiset vaunut eivät ole hyvät. Se on halpismerkki. Samalla tavalla kuin Lada on halpisauto, mut silti jotkut niilä ajavat.
:O pitääks kaiken olla merkkituote et on hyvää??
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja satu:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Emma-merkkiset vaunut eivät ole hyvät. Se on halpismerkki. Samalla tavalla kuin Lada on halpisauto, mut silti jotkut niilä ajavat.
:O pitääks kaiken olla merkkituote et on hyvää??
No ei. Mut YLEENSÄ hinta ja laatu tuppaa kulkemaan käsi kädessä. Etkö ole huomannut? :xmas:
Mä olen nyt pojan perheen asialla, heille on ensimmäinen lapsi tulossa. Pojalla oli aikoinaan Emmaljungat, mutta nykyisistä vaunuista en paljoakaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Mun neuvo on, että älä kysele näiltä mammoilta. Täällä eräiden ainoa anti näihin keskusteluihin on kauhea pätemisentarve. Mee kauppaan, katso, kokeile ja vertaile ja tee sitten omat päätöksesi omien tarpeittesi pohjalta.
Mulla on tallissa Emmaljungan tuplat, Emmaljungan kuomurattaat, Gracon matkatuplat ja täällä parjatun Emman Jule Dream vaunu/rattaat ja kaikkein tyytyväisin olen ollut niihin Emmoihin. Ostettiin siksi, että olivat sirot ja keveät ja sillä hetkellä ainoat, jotka mahtuivat mun auton takaluukusta sisälle. On monipuoliset, helpot käsitellä ja kestäneet menossa, vaikka kätevyytensä takia juuri näitä rattaita ollaan käytetty TODELLA paljon ja ne on aina mukana matkoilla. Harmi vaan, että nykyään tarvitsen paljon tuplia kun on kaksi pikkaraista. En ole siltikään noita Emmoja vielä raskinut poiskaan antaa.