jesper& junior -kotikutsut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonathan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonathan

Vieras
Onko kellään tietoa Jesper& Junior-vaatekutsuista...joko siellä talvihaalarit ym. myynnissä? Nettisivuilla kerrotaan että Motions sarja on myymälöissä vasta lokakuussa. Entä vauvojen Nalle sarja? Onko myyjillä' mitä myydä jos tuotteet saapuu myymälöihinkin vasta myöhemmin?

Entä onko kaikki tuotteet myös netissä vai löytyykö kutsuilta vielä muitakin vaatteita?

Mulla oli vuosi sitten J&J kotikutsut. Se vaate määrä/mallisto riippuu ihan siitä, mitä kotimyyjä on itselleen tilannut. Yleensä niillä ei ole hirveesti vaatteita mukana, koska joutuvat ne itselleen ostamaan ja myymään eteenpäin. Mut meillä myyjä oli tulostanut hyvät kuvat esim. haalareista ja kertoi niistä sit vielä tarkemmin. Vaatteita oli laidasta laitaan, eniten Julia, ja Nicholas (oliko se se poikien vaatemalliston nimi?) Ja myös niitä vauvojen vaatteita. Esittelijällä oli myös paljon muita kuin tällä hetkellä netissä olevia vaatteita eli olivat ns. vanhempaa mallistoa, jota oli hänelle jäänyt. Sai ostaa kutsuilla edullisesti näitä vaatteita. Tohdin kyllä omasta puolestani suositella kutsuja!

Mä en enää ikinä osta yhdeltäkään tuon ketjun kotimyyjältä yhtään mitään! Myyjä vaati rahat joko heti tilatessa tai viimeistään seuraavana päivänä tililleen. Siis etukäteen. Sitten siitä ei kuulunutkaan yhtikäs mitään, ei vastannut puhelimeen eikä sähköpostiin... Lopulta melkein 3 kuukauden odottelun jälkeen saatiin vaatteet mutta mitä helkkaria sitä enää toukokuun lopulla teki niillä puvuilla kun oli joutunut jo sitten ostamaan toisetkin? Enkä uskaltanut ottaa sitä riskiä että antaisin myyjälle sekä rahat että puvut...

Otin yhteyttä myös tuohon ketjuun ja keskustelin tj:n kanssa tilanteesta pariinkiin otteeseen. He tietysti olivat pahoillaan mutta eivät kanna vastuuta myyjän tekemisistä. Kerroinkin, että pidän heidän tuotteistaan mutta ikipäivänä en enää niitä kotikutsuilta osta, vain jos satun paikkakunnalle jossa heillä on myymälä tai sellainen tulee omalle paikkakunnalleni.

ensi viikolla itselläni kutsut, ja toppahaalareita tarkoitus katsastaa. myyjä tietoinen tästä. eli sen perusteella talvimallisto jo saatavilla. meillä onneksi sellainen myyjä jolla 95% tuotteista on ihan livenä nähtävissä. saa kokoja sovitettua kun on yksi jokaista kokoa. sitten vain joka koossa eri tuote ( 100cm punainen, 110 sininen jne. )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en enää ikinä osta yhdeltäkään tuon ketjun kotimyyjältä yhtään mitään! Myyjä vaati rahat joko heti tilatessa tai viimeistään seuraavana päivänä tililleen. Siis etukäteen. Sitten siitä ei kuulunutkaan yhtikäs mitään, ei vastannut puhelimeen eikä sähköpostiin... Lopulta melkein 3 kuukauden odottelun jälkeen saatiin vaatteet mutta mitä helkkaria sitä enää toukokuun lopulla teki niillä puvuilla kun oli joutunut jo sitten ostamaan toisetkin? Enkä uskaltanut ottaa sitä riskiä että antaisin myyjälle sekä rahat että puvut...

Otin yhteyttä myös tuohon ketjuun ja keskustelin tj:n kanssa tilanteesta pariinkiin otteeseen. He tietysti olivat pahoillaan mutta eivät kanna vastuuta myyjän tekemisistä. Kerroinkin, että pidän heidän tuotteistaan mutta ikipäivänä en enää niitä kotikutsuilta osta, vain jos satun paikkakunnalle jossa heillä on myymälä tai sellainen tulee omalle paikkakunnalleni.

Mulla on ihan eri kokemus, kun tilasin vaatteita, toimitus oli muistaakseni jo samalla viikolla. Vika on varmasti ollut sun tapauksessa yksittäisessä myyjässä, ei ketjussa. Mä nimittäin en ole mistään muualta saanut noin nopeasti vaatteita. Mutta muuten vaatteet ovat aika isoa mallia meidän hoikille lapsille, mutta palvelu oli erinomaista!

Mulla on ihan eri kokemus, kun tilasin vaatteita, toimitus oli muistaakseni jo samalla viikolla. Vika on varmasti ollut sun tapauksessa yksittäisessä myyjässä, ei ketjussa. Mä nimittäin en ole mistään muualta saanut noin nopeasti vaatteita. Mutta muuten vaatteet ovat aika isoa mallia meidän hoikille lapsille, mutta palvelu oli erinomaista!

Joo myyjässä oli vikaa mutta mun mielestä ketjunkaan ei tarvitse pitää listoillaan jälleenmyyjää, josta on tehty useampia reklamaatioita. Myyjiä voi tosiaan olla erilaisia mutta tuon kokemuksen kanssa en ota saman ketjun kanssa toista riskiä.

Siksi asioin vain myymälässä.

Yhteistyössä