Jes, saatiin melko edullisesti Muumitalo pukinkonttiin :D (vinkki muillekin edullisista leluista!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22101614]Vielä edullisemmaksi olis tullut jos ei olis ostanut koko Muumitaloa.

Ihan aikuisten oikeasti, tarviiko lapset rekka-autollisen leluja jouluksi???[/QUOTE]

Juu ja sitäkin edullisemmaksi ois tullut jos me oltais peruttu meidän perheeltä koko joulu...va vaikka vuoden synttäritkin : /

Ei varmasti tarvitse rekka-autollista leluja, mutta mä en edelleenkään ole saanut hyvää selitystä siitä että mitä haittaakaan siitä on?!

Joka vuosi on tietämättömät höpsöt selitelleet miten lapsi sitten vaatii niin ja näin paljon ja kun joskus saa lahjoja vähemmän niin se on niin ja näin dramaattista lapselle ja heikentää lapsen henkistä kehitystä. Mutta 8 joulua on kohta koettu omien lasten kanssa ilman moiseen suuntaan viittaavaa käytöstä ja itse olen itseni kanssa elänyt 27 vuotta ilman että olisin kokenut henkistä helvettiä siitä, etten enää saa 50 pakettia, vaikka lapsena sain ;)

no mutta minäpäs olen tehnyt sitten löydön. ostin kirpparilta täysin ehjän muumitalon ja kaikki hahmot ja rakenteet sinne sisälle hintaan 7e. ja vähän vielä mietein että raskinko ostaa kun on niin kallis. mutta näköjään kannatti kun noin arvokkaita ovat :)

Yhteistyössä