Jes, saatiin melko edullisesti Muumitalo pukinkonttiin :D (vinkki muillekin edullisista leluista!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kirppiksiltä en löytänyt ja huutiksessa kun niitä selailin, ne maksoivat noin 40€ + postit 8,50€ siihen päälle. Ja vissiinkään yhdessäkään kokonaisuudessa ei ollut kaikkia osia tallella/kaikki ehjää.

Br-lelussa on nyt joku "liity Clubiimme"-kampanja jolloin liittymällä clubiin, saa 25% alennuksen ostosten loppusummasta. Niinpä mä sitten ajattelin käydä kurkkaamassa onko heillä Muumitaloa ja mihin hintaan :)

Ja olihan siellä...alennuksen jälkeen hintaa jäi vain 48,75€, joten ostin tosiaan sen sitten sieltä pois :) Mukaan tarttui myös Lego Duplo paketti ja pikkulegojakin olisin ostanut jos olisi ollut jotakin tyttömäistä, mitä meiltä vielä ois uupunut, mutta ei ollut.

Mutta vinkiksi siis nyt, että BR-lelusta saa clubiin liittymällä -25% ostoksista :)

Kiitos vinkistä! Täytyykin miettiä josko jo hankkisi leluja jouluksi. Tosin joulun jälkeen kaikki on vielä halvempaa, ja kun ollaan jouluna matkoilla, niin voisi harkita pikaista ale-keikkaa matkan jälkeen.

Mä ostin neidille muumitalon 59e.

Säki säästäsit paljon siinä ku et ostelis niin älyttömiä määriä vaatteita,vaikkakin kirpparilta ni tulee niille siltikin hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näitä on nyt ollu joka päivä;22100325:
Siis mikä ihmeen kiire sulla on joululahjojen kanssa?

Ei mulla kiire ole, mutta eikö ole järkevämpää ostaa lahjoja silloin, kun niitä edullisesti saa? Mä olen aina ostellut paketteja pitkin vuotta.

[QUOTE="a vot";22100552]mä ostin kirppikselta muumilaivan+muumitalon hintaan 20 e,kyllä sieltäkin saa ja oli melkein uusi setti[/QUOTE]

Onnea löydöstä :) Mäkin oisin ehdottomasti ostanut jos ois vastaan tullut, mutta kun ei tullut : /

[QUOTE="eräs";22100759]Kuinkahan pitkään toi tarjous on voimassa?Muumitietokoneen vois ostaa pukinkonttiin tolla hinnalla :) Ja rekkauduitko netissä kanta-asiakkaaksi vai kaupassa?[/QUOTE]
Sunnuntaihin. Tuli mainos sähköpostiin, lapsilla on BR-kortit.

[QUOTE="harmaa";22100672]Mä ostin neidille muumitalon 59e.

Säki säästäsit paljon siinä ku et ostelis niin älyttömiä määriä vaatteita,vaikkakin kirpparilta ni tulee niille siltikin hintaa.[/QUOTE]

En mä tietääkseni ole nyt sinänsä millään säästökuurilla, enkä siis aio ostella vaatteita jatkossa sen vähempää kuin ennenkään :) Mutta kyllähän mä olen aika hyvin saanut rahaa niistä vaatteista ja leluista takaisinkin, kun olen ne myynyt käytön jälkeen, jotta ei ne pelkkää miinusta budjettiin ole :D

[QUOTE="eräs";22100759]Kuinkahan pitkään toi tarjous on voimassa?Muumitietokoneen vois ostaa pukinkonttiin tolla hinnalla :) Ja rekkauduitko netissä kanta-asiakkaaksi vai kaupassa?[/QUOTE]

Rekkauduin siellä liikkeessä :)

Mun mielestä on tosi järkevää ostaa silloin kun kohdalle osuu jotain sopivaa, joko rahallisesti edullista tai juuri ko. hlölle sopivaa. Eipä tarvitse sitten ostaa jotain kiireessä kalliilla.

Yhteistyössä