jes,olen taas laihtunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voih!!onnea!kerro nyt miten olet onnistunut noin hyvin?itte 158cm ja painoa 70kg ja suunta vain ylöspäin...itsekuria mulla ei ole ollenkaan ja olen tunnesyöppö...eli aina löytyy syy syödä herkkuja...=(=(

No mitä painoit synnytyksen jälkeen...? Se taitaa tässä olla se fiksumpi vertailukohta. Eli mikä oli paino noi 1kk synnytyksestä, kun turvotukset jne. on lähteneet?

hienoa, :hug: :hug: :flower: :flower: mä olen nyt raskauden aikana kans laihtunut, siis painoa putos 4kg kun toi pahoinvointi on niin kamalaa ja kun vauva helmikuussa syntyy niin sitten aloitankin kunnon laihutuskuurin =)

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
No mitä painoit synnytyksen jälkeen...? Se taitaa tässä olla se fiksumpi vertailukohta. Eli mikä oli paino noi 1kk synnytyksestä, kun turvotukset jne. on lähteneet?

1kk synnytyksestä oli muistaakseni 86kg. maaliskuussa paino oli 80kg.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
voih!!onnea!kerro nyt miten olet onnistunut noin hyvin?itte 158cm ja painoa 70kg ja suunta vain ylöspäin...itsekuria mulla ei ole ollenkaan ja olen tunnesyöppö...eli aina löytyy syy syödä herkkuja...=(=(

en ole pitänyt mitään erityisiä kuureja, vaan ainoastaan jättänyt herkut lähes kokonaan pois, syönyt kunnon ruokaa reilusti päivällä ja terveellisen iltapalan esim. ruisleipää. olen vähentänyt just sellaista lohtusyömistä, herkuttelua, syömistä ties mihinkin oloon. eli siinä varmaan salaisuus, sillä ne kilot tulikin.

Yhteistyössä