JES! Kohta se tapahtuuuuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Nimittäin lapset tulevat takaisin kotiin :D Ihanaa!

Ja meidän esikoisella on synttärit :heart: Pieni herra täyttää 3 vuotta. Äidin oma pikku halimönkijämussupallero :D

....Tulisivat jo.....

• Tykkää
Reactions: Data
No hei :)! Sä selvisit hienosti erossaoloviikosta! Varaudu ylitsevuotavaan rakkauden aaltoon, kun saat pikkuisesi taas syliisi ja ennen kaikkea hurjaan puheripulitulvaan sekä siihen että se hiljaisuus väistyy todella nopeasti...:heart: ;)

Ihanaa jälleennäkemistä ja synttärionnittelut isolle kolmevuotiaallesi :)!

[QUOTE="Vilukissa";24405159]No hei :)! Sä selvisit hienosti erossaoloviikosta! Varaudu ylitsevuotavaan rakkauden aaltoon, kun saat pikkuisesi taas syliisi ja ennen kaikkea hurjaan puheripulitulvaan sekä siihen että se hiljaisuus väistyy todella nopeasti...:heart: ;)

Ihanaa jälleennäkemistä ja synttärionnittelut isolle kolmevuotiaallesi :)![/QUOTE]

Kiitoksia onnitteluista :)

Ja siis enemmän mä tässä yritän varautua siihen että tyttö ei edes katso muhun päin ensin, sitten se kiukuttelee, kävelee mun ohi ja menee tekemään jotain ihan muuta... Se on vähän sellanen toisenlainen ikävöijä :heart: Sillä menee varmaan pari tuntia ennen ku me ollaan taas kavereita :D

Poika varmaan kälättää kitarisat vinoon heti kun pääsee ovesta sisään :D

Kiitoksia onnitteluista :)

Ja siis enemmän mä tässä yritän varautua siihen että tyttö ei edes katso muhun päin ensin, sitten se kiukuttelee, kävelee mun ohi ja menee tekemään jotain ihan muuta... Se on vähän sellanen toisenlainen ikävöijä :heart: Sillä menee varmaan pari tuntia ennen ku me ollaan taas kavereita :D

Poika varmaan kälättää kitarisat vinoon heti kun pääsee ovesta sisään :D

*tykkään* :heart:

Yhteistyössä