Olen kusettanut miestäni ihan kympillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aada

Vieras
nimittäin positiivisella tavalla :D

Mies täyttää viikonloppuna 30vuotta ja olen saanut järkättyä ylläribileet ja ostettua juuri sen mitä hän toivoi :D!!!

Mies olettaa että perse aukisina (kuten yleensä) synttärit vietetään kuten normipäivä, olen tahallaan jopa masennuttanut miestäni varoittelemlla että mitään spesiaalia nyt on melko turha odottaa, lahjasta puhumattakaan XD

Vitsi se yllättyy <3

No mettämies kun on henkeen ja vereen ja uutta kalvopukua hinkunut ties miten kauan niin säästin rahaa ja hommasin kunnon puvun miehelle ja siihen päälle sitten vähän illaksi extraa ;) . Itte sanoi että jos hän jotain toivois synttärilahjaksi niin ainoastaan sen uuden puvun, no toive on toteutettu vaikka vaatimaton olikin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa-a, ite yleensä epäilen juurikin sitä ylläriä jos koko ajan muistutetaan että mitään ei kannata odottaa.

Se voi olla, mies kysyikin että oisko hälle järjestetty mäkkäriin synttärit :``D

No ainakaan sillä ei ole aavistustakaan missä ne bileet on :D

No niin tänään oli se päivä =)

Tänään oli siis ihan normaali päivä mutta tuossa kello viisi sanoin miehelle etä lähetääs vähä ajelemaan ja hetken ajeltua kurvaistiin yhen tuttavan pihaan muka muuten vaan käymään, sisällä oli n.30 ihmistä odottamassa ja miehen astuessa sisään alkoi onnittelaulu ja kippistely =). Ilmeet saatiin ikuistettua :D!!! Miehen kaveri piti puheen, syötiin mahtavia pöperöitä ja laulettiin karaokea,mieskin laitettiin laulamaan olen kolmekymppinen-biisin :D, sain sen jopa videolle XD!!!
Siellä se mies nyt juhlii kavereiden kanssa, minä lähdin lapsia nukuttamaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap täällä taas:
No niin tänään oli se päivä =)

Tänään oli siis ihan normaali päivä mutta tuossa kello viisi sanoin miehelle etä lähetääs vähä ajelemaan ja hetken ajeltua kurvaistiin yhen tuttavan pihaan muka muuten vaan käymään, sisällä oli n.30 ihmistä odottamassa ja miehen astuessa sisään alkoi onnittelaulu ja kippistely =). Ilmeet saatiin ikuistettua :D!!! Miehen kaveri piti puheen, syötiin mahtavia pöperöitä ja laulettiin karaokea,mieskin laitettiin laulamaan olen kolmekymppinen-biisin :D, sain sen jopa videolle XD!!!
Siellä se mies nyt juhlii kavereiden kanssa, minä lähdin lapsia nukuttamaan =)

Kuullostaa mukavalta ja ikimuistoiselta synttärijuhlalta!! :)

Yhteistyössä