Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Hui, mä olen jo 18 ja puol, lähenen pelottavasti kahtakymppiä, saa nähdä tuleeko kahdenkympin kriisi![]()
Oisinpa mäki viel 20Vai eihän tosta montaa vuotta oo, mut tuntuu kyl ikuisuudelta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä kun luulin, että CotHai on jo yli 30vEhkä ne elämänkokemukset näkyy jotenkin tekstistä ja siksi oletin noin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:oottakaapa kun se 30v lähestyy :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä kun luulin, että CotHai on jo yli 30vEhkä ne elämänkokemukset näkyy jotenkin tekstistä ja siksi oletin noin
![]()
:headwall: Great, pahenna vaan mun ensi kuussa tapahtuvaa vanhenemistani.. *lisää kauppalistaan uuden harmaat peittävän hiusvärin* Aika paha.. oiskohan siitä et ei ollu lapsuutta, en mä tiedä moon väsyny ja mun pitäis olla nukkumassaHuomaatkos, en jaksa edes piikitellä väsymykseltäni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä kun luulin, että CotHai on jo yli 30vEhkä ne elämänkokemukset näkyy jotenkin tekstistä ja siksi oletin noin
![]()
:headwall: Great, pahenna vaan mun ensi kuussa tapahtuvaa vanhenemistani.. *lisää kauppalistaan uuden harmaat peittävän hiusvärin* Aika paha.. oiskohan siitä et ei ollu lapsuutta, en mä tiedä moon väsyny ja mun pitäis olla nukkumassaHuomaatkos, en jaksa edes piikitellä väsymykseltäni
![]()
Huomaan ja käytän sen vuoksi häikäilemättä hyväkseni tota sun tilaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:oottakaapa kun se 30v lähestyy :xmas:
Sitä moon seurannu sivusta monta kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:oottakaapa kun se 30v lähestyy :xmas:
Sitä moon seurannu sivusta monta kertaa![]()
sitä oli ennen nuori ja nätti...nyt vaan nätti :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä ihmettelinki CotHai, että ootko ihan terve![]()
mut pidä toi tila, nautin vielä kun voin..huomenna olet taas varmasti ihana ironinen itsesi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Ehkä sä oot alkanu pehmetäEi tietoakaan sun tavanomaisesta ironiasta ja sarkasmista, ootko aina tommonen väsyneenä?
Väsynyt CotHai on paras CotHai :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Ehkä sä oot alkanu pehmetäEi tietoakaan sun tavanomaisesta ironiasta ja sarkasmista, ootko aina tommonen väsyneenä?
Eikä oo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Mun kannalta on :xmas: Mut on tää toisaalta tylsääkin kun ei voi nyt ollenkaan tapellaPalstalaiset kun niin rakastaa draamaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
Mun kannalta on :xmas: Mut on tää toisaalta tylsääkin kun ei voi nyt ollenkaan tapellaPalstalaiset kun niin rakastaa draamaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja vähänkö tää tekee musta typerän kun annan sun käyttää väsynyttä olotilaani hyväksesi ihan suosiolla, vaikka voisin jättää kommentoimatta kokonaan jos en kerta piikitelläkään jaksa![]()
![]()
nih,eikä mulle ole hommia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja sitten nukkumaan, palstailemisiin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ja sitten nukkumaan, palstailemisiin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Anteeks! :hug: Mie lupaan et sit ku mie oon levänny niin jatkuu taas![]()