Jenni Vartiainen - ihmisten edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kukaan muu huomannut, että siinä lauletaan lesboista?
Kovin suosittu laulu se on ja itsekin tykkään sitä kuunnella, tuli vaan mieleen, että onko monikaan kuunnelut sanoja alusta alkaen niin, että olisi tajunnut.

Siis mitä ihmeen väliä sillä on?
Itse olen sitä mieltä, että suomalaisilla on aivan helvetin huono musamaku. Täytyy kyllä myöntää, että em. biisi on oikeasti hyvä!!!!

Johan siitä kirjoitettiin iltapäivälehdissä levyn ilmestymisen aikoihin, että tyttörakkautta.. Eipä mua haittaa. Ihana biisi ja rakastaa saa sitä, ketä rakastuttaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mitävälii:
Siis mitä ihmeen väliä sillä on?
Itse olen sitä mieltä, että suomalaisilla on aivan helvetin huono musamaku. Täytyy kyllä myöntää, että em. biisi on oikeasti hyvä!!!!

No eihän sillä mitään väliä varsinaisesti olekaan. Vaikka toisaalta sillä kai pitäisikin olla väliä. Onhan lauluntekijä jotain ajatellut, kun on tuollaiset sanat kirjoittanut.
Tämä ei ole mikään lesbovastainen aloitus, vaan ihan uteliaisuuttani kyselen, että onko kukaan muu huomannut.
Ei tarvitse heti hermostua!

Ihme älähyksiä teidän vastaukset!!!
Tämä ei ole mikään lesbovastainen aloitus, vaan ihan uteliaisuuttani kyselen, että onko kukaan muu huomannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Jos laulun tekijä on lesbo niin mitä sitten?

En väittänyt näin. Kysyin, onko kukaan muu huomannut.
Täällä ollaan taas sitruuna persiissä ja hernepalot nenässä.
Heippa vaan, hapantukaa keskenänne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihme älähyksiä teidän vastaukset!!!

mie en ainakaan hermostunu,en vaan jaksanu kirjottaa järkevämmin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En väittänyt näin. Kysyin, onko kukaan muu huomannut.
Täällä ollaan taas sitruuna persiissä ja hernepalot nenässä.
Heippa vaan, hapantukaa keskenänne.

Ei oo lauluntekijä lesbo, kun muistaakseni sanat tuohon lauluun on tehnyt teemu Brunila? Voin olla kyllä väärässäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kukaan muu huomannut, että siinä lauletaan lesboista?
Kovin suosittu laulu se on ja itsekin tykkään sitä kuunnella, tuli vaan mieleen, että onko monikaan kuunnelut sanoja alusta alkaen niin, että olisi tajunnut.

oho ku oot ollu fiksu kun oot ihan itte huomannu tollasen.

Alkuperäinen kirjoittaja katse:
biisin sanat?

Kadut täyttyy ihmisistä
ne ei tiedä meistä mitään
Ootat mua asemalla
Ehkä kello antaa anteeksi minulle
Juoksen loppumatkan
Sinä olet kaunis niin kuin aina
sinun korkeissa koroissa

Sanot: "Tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan"

Kadut täyttyy äänistä
joku huutaa meidän perään
Olet meistä vahvempi
sinun kanssasi en pelkää kaupungin pimeää
Ihmisjoukon kohdalla
pidät kiinni kovempaa
ja pelkoni katoaa

Sillä tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan

En pidä biisistä ja siksi en ole sitä kuunnellut juurikaan, mutta tosiaan yksi päivä työmatkalla sattui olemaan radio auki ja kuuntelin ja havaitsin heti että tyttörakkaudesta lauletaan. Itselle jäi nyt vaan mieleen kysymyksenä, että mitä kyseinen artisti nyt haluaa viestittää meille suomalaisille kun on valinnut tällaisen biisin laulettavakseen? Kyllähän näillä nyt joku sanoma pitää olla, varsin ällöä jos jenni vaan laulelee kun se oli niin kiva biisi muuten..

Laulun tekujä on Teemu (en muista sukunimeä)

Hän oli kävelyllä ollessaan nähnyt ujon tyttöparin ja siitä oli tullut tämä laulu,näin sanoo Jenni Vartiainen eräässä haastattelussa.

En pidä biisistä ja siksi en ole sitä kuunnellut juurikaan, mutta tosiaan yksi päivä työmatkalla sattui olemaan radio auki ja kuuntelin ja havaitsin heti että tyttörakkaudesta lauletaan. Itselle jäi nyt vaan mieleen kysymyksenä, että mitä kyseinen artisti nyt haluaa viestittää meille suomalaisille kun on valinnut tällaisen biisin laulettavakseen? Kyllähän näillä nyt joku sanoma pitää olla, varsin ällöä jos jenni vaan laulelee kun se oli niin kiva biisi muuten..

Yhteistyössä