Jemina,Janette vai Jenna?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Shed
[QUOTE="vieras";22712159]Meiän tytön nimi on Jenna joten vastaan tietysti, että se on kaikista paras nimi :)[/QUOTE]

Teidän tytöllä on kiva nimi :)

Terveisin kasikytluvun Jenna, joka ei ole vielä tähän päivään mennessä saanut ikäviä kommentteja nimestään saatika joutunut nimensä häpäisemäksi.

Ja eikös jokaisella yläasteella ole omat pissiksensä. Meillä ne oli Anna ja Lotta. Niinkin tekemällä tehdyt.
 
"jjj"
Jemina, vanha nimi, pohjautuu Raamatun Jemimaan (kyyhkystä tarkoittava sana). Janette on vähän ällö, Jenna pikkuisen kasari-pissisnimi. Jenni on parempi ja Janina parempi kuin Janette. Johanna, Juliana ja Juudit on ei-ällöttäviä j-nimiä.
 
"vieras"
Meillä touhuilee yksi Jemina... =) Vaikka se on ihan se ja sama, minkä nimen annatte, niin joku aina sanoo sitä rumaksi, tyhmäksi, lähiönimeksi ja niin edelleen! :D Itse siis valitkaa sopivin juuri teidän lapsellenne. "Eikä se nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeään..." Sanoo vanha sananlasku hieman muunnellen. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="mies";22712109]Kaikille, ihan kaikille, tai ainakin kaikille alle 50v miehille tulle nimestä Jenna mieleen Jenna Jameson.
Jemina ja Janette ovat tyypillisiä wt-nimiä.[/QUOTE]

Aha. :( Eli olen wt, koska tytön nimi on Jemina? Olen kuitenkin kouluttautunut ja käyn toissä, emmekä asu lähiössäkään, joten joku mun mielestä tuossa sun teoriassasi nyt mättää...
 

Yhteistyössä