Jemina,Janette vai Jenna?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Täällä kanssa yksi Jemina niminen (en oo minäkään enää yläasteella) :D enempi on nimeäni ihasteltu kuin vihasteltu. Itse en siitä lapsena pitänyt koska en tiennyt ketään muuta Jemina nimistä, nykyäänhän ihan normaali nimi jo. :) Mielestäni nuo kaikki kolme ovat ihan nättejä nimiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Alkuperäinen kirjoittaja Yöks:
Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:
Ehdottamasti Jemina,mullakin yhden tytön nimi Jemina,Jessika,Jasmin&Janette on täällä tytöt

God, mikä sarja...Pitäisikö tehdä vielä yksi, niin voisit laittaa nimeksi Jade.
Mun mielestä kivat nimet sisaruksilla.
Muuan kappaletta vapaasti lainaillen jossa _ehkä_ kritisoidaan tämänkaltaista nimeämistä :D

"ja koko nimi on Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla JURVANEN"
 
Voihan hiisi
Vai yläasteikäinen pissis *reps* Mä olen 37 vuotias Jenna, tyttäret on kyllä yläasteella ja kantavat näitä inhottuja yöks öklötys kammotus teennäisiä nimiä, Jemina ja Janette. Ihanaa olla itsekkin nimi-inhokki kohde. Mun mielestä kamalampiakin nimiä on tässä maassa olemassa ja keksitty.

ap, pidän kaikista nimistä mitä ehdotit.

ai niin, meidän koira on Pontus ja kai sitäkin nimeä joku ihminen kantaa, että semmosta.
 
janette_täällä_moi
Yhdyn tähän.
Kiitoksia kauniista palautteesta!

Käsitykseni mukaan kyseessä oli kysymys "Jemina, Janette vai Jenna" eikä siihen ollut liitettynä; "mikä näistä nimistä on kamalin, mitä ei pidä laittaa"

Jos jollakulla on otsaa haukkua jonkun toisen nimeä, voi itsekin paljastaa oman nimensä ja ottaa kritiikin vastaan. Ihan oikeasti, ei tällaista pitäsi olla!
 

Yhteistyössä