Jelppikääs nyt...kaverin mielialaa pitäs kohottaa ja loppuu keinot tjtn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Juttu lähti siitä ku tää ko. kaveri teki oharit reissusta. Ei vaan ilmottanu mitään, vaikka reilu vkoa aikasemmin oltii jo sovittu menosta, ja vielä itse ehdotti.

No vedin sit hernee nekkuu siitä. Kun nyt ollaan pari kertaa nähty nii pikanen moikkaus ja menoksi.
Nyt sitte eilen rohkasin mieleni ja laitoin viestiä et eikö selvitettäs tää juttu, niin vastaukseksi tuli vaan et ei kukaan häntä kaipaa ja tehkää mitä tykkäätte. Yritin kaikkeni, olin jopa menossa hänen luona käymään et saatais selvitettyä tää asia.

Eli asia käänty siitä mun suuttumisesta siihen et hän yksin murjottaa jossain sohvan nurkassa kertomatta syytä. kaikki ihmiset ja koko maailma on häntä vastaan. ei osaa sanoa mitä on tapahtunu...

Mikä ihme hälle on tullu??? Nyt tartteis jonku jutun, mistä hän oikeesti tajuais et välitän hänestä oikeesti (suuttumuksista huolimatta) enkä haluis hänen olevan yksin murjottamassa. Mitä vaan hälle laitan, tulee vastaus kukaan ei välitä ketään ei kiinnosta antakaa mun olla....mut sitten kun olin menossa sinne ja kysyin et pistääkö pahaksi menoa niin tulee vastaukseksi vaisu "laitan...." viesti. Nyt sitte mietin et haluisko hän oikeesti sit kuitenkin et menisin sinne...

Sekavaa mut kiitos jos jaksoit lukea....

Alkuperäinen kirjoittaja jasmin84:
Mä kyllä kävisin kääntymässä, ihan vaikka vaan kattomassa että kaikki on hyvin ja jos ei sitten tosiaan seura kiinnosta niin lähtisin pois ja jättäisin rauhaan. Parempi katsoa kuin katua! :wave:

suunnittelen menoa, mut en pääse ees alaovesta sisään joten....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos hälle on tapahtunut jotain kurjaa, mikä nyt surettaa? Tai jos on masentunut? Pidä vaan yhteyttä!

jotain on tapahtunu, sen tiiän. kun kysyin mitä, käski kysyä joltain muulta...Kysyin et no keneltä kysytään, tuli et ihan sama keneltä, ketä v***u kiinnostaa...
Tää on jo toinen kerta tällasta, tosin eri asiasta. eka kerta vaan saatii selvitettyä suht helposti....

ottaapa sit selvää

taidampa lähtä kattoon pääsenkö sisälle...ja paljonko pas**a saa päin naamaa kun menee sekaantuun hänen asioihinsa.

ja sitten huomenaamulla vihaiset katseet kun nähdään töissä...

Yhteistyössä