jeesus sai maria magdaleenan kanssa lapsia

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Switzerland:
Uskon, että Jeesus oli olemassa ja uskon siihen tarinaan jossa Jeesus äänestettiin jumalhahmoksi muutaman päätäntävaltaisen miehen kesken.
Da vinci -koodi laitto ajattelemaan ja etsimään paaaaljon erilaisia tarinoita aiheesta..
Mielenkiintosta, löytyykö tämäkin da vinci koodista? Tähän minäkin uskon ihan suoralta kädeltä.
Miksiköhän sellanen jumalhahmo sitten piti kehitellä, ihmisten ohjailemiseksi kai?
En muista mainittiinko siinä, mutta sillon kun tuon kirjan luin ja aiheeseen tutustuin niin tämmöseen törmäsin.

Jeesus teki paljon hyviä ja hienoja asioita noin niinku ihmisenä joten hänestä oli varmaan hyvä tehdä esimerkki ihmisille.. Näin veikkaisin :)
Samaa ajatellu, tarina sittemmin ajan kanssa romatisoitu ja jossain vaiheessa muutettu jumalliseksi hahmoksi, vähän kuin kansansankari joka levisi sitten joka puolelle ja mistä tehtiin uskonto. Ainahan aika tekee tehtävänsä noissa tarinoissa ja legendoissa.
 
vieras
että olen jeesuksen sukupuuta. Valitettavasti meissä on geenivirhe joka on hengenvaarallinen ja vaikeasti hoidettava, mutta uskon meidän ja kaiken muunkin kauniin ja oikean maapallollamme selviävän.
ps. en kerro tätä kerskuakseni vaan tiedottaakseni, että jeesuksen sukuhaaraa on myös suomessa.
 
ok
En jaksa lukea ketjua, mutta Lunatichan ei vähän aikaa sitten edes uskonut että Jeesus on joskus elänyt. Nyt sitten heti ekaksi uskoo että Jeesus on lisääntynyt Maria Magdalenan kanssa. Hörhö.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Mun usko loppui siihen kun sanottiin: sikisi pyhästä hengestä! Ei kai kukaan voi olla niin daiju, että tuollaisen lauseen jälkeen uskoo vielä jeesushömppään. Mut kyllä mä siihen uskon, että joskus on voinut joku tavis partasuu-jeesus elää ja vaikka tehdä lapsia oman äitinsä kanssa, tapahtuuhan tommosta vielä nykyaikanakin. Mut uskonnot on vaan propagandaa.
Se pyhä henki voi olla tietynlaista matematiikkaa, jota ei tuolloin ole tunnettu.
 
9MM
Katoin just da vinci koodin ja kylhän se sai miettimään et mitä jos jeesuksella oli maallinen rakkaus. Siis vaimo jonka kaa hoiti ihan niitä normaaleikin juttui ettei kaikki ollut vaan henkisessä maailmassa oloa. Luin et magdalan maria olisi ollut tärkeä kumppani jonka kaa puhua normi asioista ja tehdä normi juttui. Mä en siis tiedä et olisko se marian suuteleminen ollut paha juttu. Mut joo tää nyt oli tällästä pohdintaa. Ite huomannu omalla kohdalla et ku tulee vaelleltua vaik missä pään sisällä. Ni huomannu et tykkään puhua ihan perus normi asioista eikä ne ole minulle tylsiä vaan on sellasia et pitää jalat maassa ku mieli saattaa vaellella missä sattuu. Ja siis naiselle on helpompi puhua tietyistä asioista ku ne on sellasia pehmosia juttui mitä ei vältsii kehtaa miehelle kertoo.

Sillonku vaelsin täysin sisämaailmassa ni onneks tapasin yhen irinan ja sen kaa juteltiin ihan perus juttui. Ku mun pää oli täysin lukkiutunut siihen "henkimaailmaan" ni tää nainen sai mut ajatteleen ja pysymään järjissää. Ku kropalle on tosi raskasta olla jatkuvasti ylivitittyneessä tilassa ja pääkopalle olla jatkuvassa henkusyyden tilassa ni se "normaalius" rauhoittaa. Eikä pää mene siitä informaatio tulvasta täysin sekaisin. Sitä paitsi halaaminen naisen tuntuu hyvälle.
Et ehkä magdalan maria oli jeesukselle turva myöskin. En tiedä mut näitä tuli mieleen.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
No ei ole höpö höpöä. =)

Meistä kuka tahansa voi olla nykyisin Jeesuksen jälkeläinen. Harmi vaan, ettei ole mitään dna:ta Jeesuksesta jäänyt, että voisi tutkia tarkemmin perimää.
Nämä on tosi innoittavia ja mielenkiintoisia aihealueita. =)
Harva tietää mummonsa mummon kulkeutumista, vaikka vain äidin kautta perimä on varmaa
 
vierailija
Eiköshe menneet naimisiin vasta kun raskaus oli jo pitkällä? Eli Maria olisi "neitseellisesti raskaaksi tullut". Tosin lapsen isä taisi olla kuitenkin Joosef, miksi hän olisi toisen miehen kanssa maannutta naista omakseen ottanut?
Se Neitsyen tähtikuvio on aikojen saatoksissa päässyt muuntautumaan pikkusen mut yleensä raskaus kestää saman ajan jos/kun on täysi
 
9MM
Mut mistä se idea tuli et juuri merovingi kuninkaat olisi ollut juuri jeesuksen jälkeläisiä?.
Mut taas kun näki vanhoi puvustuksia ja kirkkoi ja miten komeita ne oli ni kyl ärsyttää nyky ajan tylsä arkkitehtuuri. Vois rakentaa niinkuin oli ennen vanhaan nykyajan herkuin😊
 
9MM
Niin siis jesuksella oli kaksipuolta jumalallinen ja sit se inhimmillinen. Et ehkä se inhimmillinen puoli oli se joka tykkäsi just niistä maallisista jutuista ja olisi voinut mennä marian kanssa naimisiin ja sit se toinen puoli hoiti ne henkiset tehtävät ja sai pitämään ne puheet mitä piti. Mut toisaalta miksi jumalallinen puoli antaisi mennä naimisiin ihmisen kaa.
Ku tässäkin sanotaan että tuli ihmisten kaltaiseksi. Söi nukkui i,iloitsi ni miksi ei olisi voinut valita kumppaniakin ja elää myös täydellinen normi elämä ja sit se toinen puoli hoiti henkisen työn. No jaa nää oli näitä. Tuli vaan mieleen.
 
vierailija
Mun usko loppui siihen kun sanottiin: sikisi pyhästä hengestä! Ei kai kukaan voi olla niin daiju, että tuollaisen lauseen jälkeen uskoo vielä jeesushömppään. Mut kyllä mä siihen uskon, että joskus on voinut joku tavis partasuu-jeesus elää ja vaikka tehdä lapsia oman äitinsä kanssa, tapahtuuhan tommosta vielä nykyaikanakin. Mut uskonnot on vaan propagandaa.
Se sikiäminen kyllä on tapahtunut mut siihen on vaikuttanut Auringon asema ja Ihmistä lähinnä olevan Kuunkierto. Uudenkuun aikaan ihminen ei voi nähdä sitä kuin pikimustan pilven tai lasin läpi mut se kyllä suojelee Auringon tappavilta säteilltä
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 19921181:
Mutta eihän Maria Magdalena ole Jeesuksen äiti :)
Marian äiti Anna ja miehensä Joakim olivat vuosia lapsettomia, mutta kun näkivät metsässä mitä pari uudenkuun aikaa oikeesti luonnossa tekee, heille syntyi tuo ihmelapsi🐧
 

Yhteistyössä