Ok, miksi näin? Eikö sua kiinnosta tutustua "juuriisi", jostainhan olemme tulleet. Mä uskon hyvin vakaasti, että Jumala on meidät luonut, hän on Isämme ja kuoleman jälkeen jos uskomme Jeesukseen, menemme takaisin hänen tykönsä tai sitten iänkaikkiseen eroon hänestä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28896819:En usko koska en tunne, näe, koe enkä kaipaa.
HYvä :heart:Uskon. Tunnenkin ja koen.
Juuret ja menneisyys kiinnostavat kovastikin, ihan ammatiksi asti itse asiassa. Minun juuristani en ole löytänyt Jeesusta.Ok, miksi näin? Eikö sua kiinnosta tutustua "juuriisi", jostainhan olemme tulleet. Mä uskon hyvin vakaasti, että Jumala on meidät luonut, hän on Isämme ja kuoleman jälkeen jos uskomme Jeesukseen, menemme takaisin hänen tykönsä tai sitten iänkaikkiseen eroon hänestä.
Mistä olet tullut? Jos ajatellaan ihmistä, niin miten hän on saanut olemuksensa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28896870:Juuret ja menneisyys kiinnostavat kovastikin, ihan ammatiksi asti itse asiassa. Minun juuristani en ole löytänyt Jeesusta.
Kannattaakohan tähän lähteä. On toki perjantai, mutta...Mistä olet tullut? Jos ajatellaan ihmistä, niin miten hän on saanut olemuksensa?
Mutta eihän tuo tarina selitä, miten sä olet tullut . Mikään ei synny tyhjästä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28896959:Kannattaakohan tähän lähteä. On toki perjantai, mutta...
Minä henkilönä olen tullut Helsingistä. Kauemmas katsoen olen peräisin vanhempieni puuhailuista, sukujuureni ovat eri puolella Suomea, osin jo menetetyllä maalla. Ihmisyyteni on kasvanut vuosituhansien aikana täksi kalpeaihoiseksi ja melankoliseksi pohjoismaiseksi henkilöksi. Pelkään käärmeitä ja ampiaisia ja katson kaihoten kohti avaruutta - kaikkea tuota ihan luonnostani ja syntyjäni, se lie kehittynyt geeneihini vuosimiljardien aikana.
Mitä siis oikein kysyt? Täsmennä kysymystäsi.Mutta eihän tuo tarina selitä, miten sä olet tullut . Mikään ei synny tyhjästä.
Lawrence Krauss - A Universe from Nothing: Why There Is Something Rather Than Nothing - YouTubeMutta eihän tuo tarina selitä, miten sä olet tullut . Mikään ei synny tyhjästä.
Anna arvata: kehittelet tässä jotakin eri hienoa prima causa/liikkumaton liikuttaja = jumala -keskiaikaista todistusargumenttia...Mutta eihän tuo tarina selitä, miten sä olet tullut . Mikään ei synny tyhjästä.