Jeesus rakastaa sinua!

• Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti
aapppee
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28896819:
En usko koska en tunne, näe, koe enkä kaipaa.
Ok, miksi näin? Eikö sua kiinnosta tutustua "juuriisi", jostainhan olemme tulleet. Mä uskon hyvin vakaasti, että Jumala on meidät luonut, hän on Isämme ja kuoleman jälkeen jos uskomme Jeesukseen, menemme takaisin hänen tykönsä tai sitten iänkaikkiseen eroon hänestä.

Ok, miksi näin? Eikö sua kiinnosta tutustua "juuriisi", jostainhan olemme tulleet. Mä uskon hyvin vakaasti, että Jumala on meidät luonut, hän on Isämme ja kuoleman jälkeen jos uskomme Jeesukseen, menemme takaisin hänen tykönsä tai sitten iänkaikkiseen eroon hänestä.
Juuret ja menneisyys kiinnostavat kovastikin, ihan ammatiksi asti itse asiassa. Minun juuristani en ole löytänyt Jeesusta.

aapppee
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28896870:
Juuret ja menneisyys kiinnostavat kovastikin, ihan ammatiksi asti itse asiassa. Minun juuristani en ole löytänyt Jeesusta.
Mistä olet tullut? Jos ajatellaan ihmistä, niin miten hän on saanut olemuksensa?

Mistä olet tullut? Jos ajatellaan ihmistä, niin miten hän on saanut olemuksensa?
Kannattaakohan tähän lähteä. On toki perjantai, mutta...

Minä henkilönä olen tullut Helsingistä. Kauemmas katsoen olen peräisin vanhempieni puuhailuista, sukujuureni ovat eri puolella Suomea, osin jo menetetyllä maalla. Ihmisyyteni on kasvanut vuosituhansien aikana täksi kalpeaihoiseksi ja melankoliseksi pohjoismaiseksi henkilöksi. Pelkään käärmeitä ja ampiaisia ja katson kaihoten kohti avaruutta - kaikkea tuota ihan luonnostani ja syntyjäni, se lie kehittynyt geeneihini vuosimiljardien aikana.

aapppee
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28896959:
Kannattaakohan tähän lähteä. On toki perjantai, mutta...

Minä henkilönä olen tullut Helsingistä. Kauemmas katsoen olen peräisin vanhempieni puuhailuista, sukujuureni ovat eri puolella Suomea, osin jo menetetyllä maalla. Ihmisyyteni on kasvanut vuosituhansien aikana täksi kalpeaihoiseksi ja melankoliseksi pohjoismaiseksi henkilöksi. Pelkään käärmeitä ja ampiaisia ja katson kaihoten kohti avaruutta - kaikkea tuota ihan luonnostani ja syntyjäni, se lie kehittynyt geeneihini vuosimiljardien aikana.
Mutta eihän tuo tarina selitä, miten sä olet tullut :). Mikään ei synny tyhjästä.

Mikäs siinä, kiva! Mitä enemmän mua palvotaan l. rakastetaan, sen parempi. Paitsi hei, jos se onkin palvaamista, niinku Aabrahamilla ja Iisakilla? Ei ku hei komento takas, sano herra, ei tarvitsekaan palvata, palvoa vaan. Jeesus siis palvoo mua, tekeekö se musta isän eli jumalan? Sweet, can't wait for rapture 'coz then my posse JeeZee_C, Amazing Gracyy and the Big G Daddy are gonna kick some serious ass...

Voi luoja, pitäs varmaan mennä nukkumaan xD

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Mutta eihän tuo tarina selitä, miten sä olet tullut :). Mikään ei synny tyhjästä.
Anna arvata: kehittelet tässä jotakin eri hienoa prima causa/liikkumaton liikuttaja = jumala -keskiaikaista todistusargumenttia...

Määrittele tyhjyys. En usko, että pystyt. Minäpä tieteellisellä maailmankuvallani yritän. Ensiksi on käsitettävä, ettei alkuräjähdys tapahtunut missään erityisessä avaruuden kohdassa.Maailmankaikkeus syntyi kerralla kaikkialla. Maailmankaikkeus, joka suhteellisuusteorian mukaan hetkellä nolla oli yhdessä matemaattisessa pisteessä, saattoi heti synnyttyään olla jo ääretön. Laajeneeko vai supistuuko tämä 13,8 miljardin vuoden kuuman ja tiheän aineen keskittymä riippuu siitä, kuinka kvantiikkaan taipuvainen olet.

Kyllä uskovainen voi olla, muttei nyt sentään ihan tyhmäksi kannata ruveta.

Yhteistyössä