JEENA VAI JEELA? Toisesta alotuksesta innostuneena.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitipieni

Vieras
Tuossa tuli mainittua kaks kivaa nimeä joihin nyt todella ihastuin! Molemmista olen kuullut aikaisemminkin, mutta nyt kun eräässä alotuksessa ne näin niin kolahti. Mutta saisko noita yhdistettyä yhteen nimeen mitenkään, tai kumpi olis parempi? Ja huom. nää on mielipideasioita, tiedän.
 
Jeena kuulostaa sanalta jehna, voi jehna sanoo poikani kun tarkoittaa voi hyvänen aika. Jeela taas on minusta leijonanpennunnimi (mistä lie tuli mieleen). Kummallakaan en lämpene mutta ehkä mielimmin Jeela. Jos sitten joku napakka nimi toiseksi. Onhan se tavallaan herttainen, mutta ei mitään lässytys nimeä enää perään.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä