Jeeeee, mulla on sitä kuuluisaa omaa aikaa ollut jo 1,5h!!!

Nyt mä tajusin miten sitä kuuluisaa omaa aikaa saapi ;)
Nousee kato yöllä valvomaan ja juo kahvinsa rauhassa ja syö aamupalan jo neljältä ja käy tupakillla tsekkaan kun naapurit lähtee töihin ja ehtii olla hetken miehenkin kanssa kaksin kun se pesee hampaat ja pukee :D

Nojoo. On se toi yks veen nukkuminen upeata. puolen tunnun pätkissä mennään koko yö ja sit kun mä puoli5 päätän et nyt loppuu ja nousen ylös ja käyn vessassa niin herra on jatkanut unia ja siellä se nyt tuhisee tyytyväisenä peiton alla :kieh:

Enkä mä enää saa unta, kun kerta nousen ja kahvitkin ehdi jo tippumaan laittaa :p
 
A-79
Herään vähän ennen kuutta ja 2 vee yleensä herää kuudelta kun isänsä herää silloin. Sen jälkee se on niin äidin kimpussa, että aamutoimet jää tekemättä. Tänään päätin herätä viideltä, et saa kaiken tehtyä. Ja tyttö jatkokin uniaan, eikä heränny kuudelta.
 
kun leipoo ja tekee ruokaa samaan aikaan..Neiti jaksaa vähän aikaa häärätä kimpussa ja sit se kyllästyy ja siirtyy ahdistelemaan isäntää koko loppu illaksi :)

..tuli juuri testattua viikonloppuna..
 
Meillä toi vuosikas tykittää kokoaika mun perässä, siis ihan kokoaika. Ihan sama mitä teen niin se tököttää mun vieressä :D
Vaikka mies yrittäs mennä sen kans jtn leikkimään niin silti se tulee mun viereen, teen sit ruokaa, oon vessassa tai mitä hyvänsä :D
 

Yhteistyössä