Jeee, tavoitepainossa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ellukka

Jäsen
20.12.2004
71
0
6
Tänään siis kävin pvartijoiden ryhmässä taas punnituksessa ja pääsin tavoitepainoon!! B)
Onko muita joilla on painonhallinta menossa tai ootte jo päässy kunniajäseneksi?? Nuista pisteistä kyselisin, eli kuinka paljon saatte käyttää pisteitä nyt normaalisti ja minkä kokosia ootte ja paljonko liikutte? Kiitti jos jaksatte vastata!! =)
Yritän tässä nyt saaha vähän ennakkoon tietoa että miten paljon sitä loppujen lopuks saa syödä.. =)

Mä pääsin painonvartijoiden pisteiden avulla siihen omaan tavoitteeseeni. En kyllä käynyt kokouksissa tms. vaan ihan itse laskeskelin. Sain mä diplomin Hannu Haarukalta siinä rompulla :)

En oo sittemmin enää pisteitä laskenut, aikaa on kulunut saavutuksesta jo 3kk eikä ole paino noussut yhtään. Mä on syönyt ihan "tavallisesti". Kai sitä jotain jäi sitten takaraivoon...

Mutta en tiiä tulevaisuudesta. Nälkä kasvaa syödessä ja mä haluisin vielä kolmisen kiloa pois (8 kg lähti). En oo vaan vielä päättänyt, että millä konstilla.. Oon vähän aatellut kokeilla Zonea/Atkinsia, mut ne vaatii aika paljon paneutumista. Pisteillä ois varmaan helpointa..

Ja vielä sen verran, että liikuntaa aika vähän harrastan. Hyötyliikuntana tulee kaikki ton 1,3kk poikasen kans. Pituutta on 173 ja painoa 67kg. Löllöä on jäänyt vyötärölle ja sen sais pois vaan liikkumalla :whistle:

Yhteistyössä