Jeee mun uudet sortsit, arvaa mitä kokoa? :) *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hh

Vieras
Sellaset madonna-merkkiset, lyhyet mut silti niin asialliset että kehtaa niissä kartsallekkin mennä. Ihanat maastonvihreät joissa paljon taskuja ja nappeja ym. koristeluja.

Ja se koko.... 34!!!! Koko kaupassa ei ollu pienempiä enää mut noi on just sopivat mulle.
Vauvani on nyt 9kk joten miusta ihan hyvin =) Edelliset, ennen raskautta ostamani sortsit oli kokoa 40. Enkä ole imettänyt enää kuukausiin, eli ihan omaa ansiota tää nykyinen ulkomuotoni.

Huomenna aattelin ostaa itelleni uudet Bikinit =) Edellisten ostosta onkin vuosia. Osaankohan sellasissa enää rannalla keekoilla =)

Mulle kävi kans noin. Ennen raskautta olin kokoa 38 ja vauvan ollessa n. vuoden vaatekokoni oli 32-34. Nyt kuuden vuoden jälkeen olen kokoa 36 ja tämä on ihan hyvä.

Ennen raskautta vaatteet joita käytin oli kokoa 42.
Nyt, kun poika on vähän yli 3kk, vaatekoko on 38, on kyllä ollut jo hetken aikaa. Vielä meinasin kuitenkin jatkaa karkkilakkoa ja lenkillä käymistä ;)

Sä olet kyllä ollut ahkera :) Uusien vaatteiden shoppaaminen on kyllä paras palkinto.
Ja onhan sekin, että jos on lenkkeillyt, niin on energisempi muutenkin ja liikuntahan tuottaa estrogeenia jne :)

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
no eipä siinä mittää jos joku tykkää olla noin laiha.....

Mikäs tänä aamuna puristaa? Ettei olis vaan kokoa 44 olevat sortsit jotka on liian pienet? :)

Mun painoindeksi on 21 joten olen tosi terve. Jos meen lääkäriin ja kysyn että paljon mun pitäis lihoa/laihtua lääkäri sanois että ei yhtään kumpaakaan.
Ja kovasti olen saanut kehuja nykyisestä HOIKASTA, nuorekkaasta ja hyvännäköisestä ulkomuodostani.

Kateelliset sitten tietty eivät sano mitään, eivät mukamas huomaa ollenkaan hoikistumistani. =) Musta se on huvittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no eipä siinä mittää jos joku tykkää olla noin laiha.....

Mikäs tänä aamuna puristaa? Ettei olis vaan kokoa 44 olevat sortsit jotka on liian pienet? :)

Mun painoindeksi on 21 joten olen tosi terve. Jos meen lääkäriin ja kysyn että paljon mun pitäis lihoa/laihtua lääkäri sanois että ei yhtään kumpaakaan.
Ja kovasti olen saanut kehuja nykyisestä HOIKASTA, nuorekkaasta ja hyvännäköisestä ulkomuodostani.

Kateelliset sitten tietty eivät sano mitään, eivät mukamas huomaa ollenkaan hoikistumistani. =) Musta se on huvittavaa.

en sanonu tuota pahalla =) ajattelin lähinnä sitä että ite en noin pieni haluaisi olla, joku tykkää joku ei =)

RottenCorpse
en sanonu tuota pahalla =) ajattelin lähinnä sitä että ite en noin pieni haluaisi olla, joku tykkää joku ei =)

Pieni? Painoindeksi 21? En mä nyt sanois että se on pieni...systerin painoindeksi on jotain 17ja puol, ihan normaalilt se näyttää, tosin siihenki on tottun. Mut ei se o kyllä siihen laihduttanutkaan, vaan lihottanut.

Ei saa tehdä tällaisia aloituksia |O Ei ole kauaa kun vaatekoko oli 34 ja nyt ei tahdo mennä 38 kiinni puristamatta :kieh: Kiroa tän alkuraskauden turvotuksen |O S*atana kun ahdistaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
RottenCorpse

Pieni? Painoindeksi 21? En mä nyt sanois että se on pieni...systerin painoindeksi on jotain 17ja puol, ihan normaalilt se näyttää, tosin siihenki on tottun. Mut ei se o kyllä siihen laihduttanutkaan, vaan lihottanut.

no kyllähän se pieni on jos 34 housut menee jalkaan vaikka painoindeksi on normaali....

Nyt, kun poika on vähän yli 3kk, vaatekoko on 38, on kyllä ollut jo hetken aikaa. Vielä meinasin kuitenkin jatkaa karkkilakkoa ja lenkillä käymistä ;)

Sä olet kyllä ollut ahkera :) Uusien vaatteiden shoppaaminen on kyllä paras palkinto.
Ja onhan sekin, että jos on lenkkeillyt, niin on energisempi muutenkin ja liikuntahan tuottaa estrogeenia jne :)

Mahtaakohan ihan estrogeenia tuottaa? Taitaa olla jotain muuta hormoonia kyllä. Mutta hyväksi on silti.

Kyllä kuuden koon hoikistuminen näkyy :o Ja tuntuu :D Hyvältä nimittäin :)

KUUSI kokoa?? 34 - 36 - 38 - 40 eli neljä (kolme) kokoa

Tuntuu varmaan hyvältä =). Mä oon nyt kotiutunut tähän 36/38 riippuen vaatteesta

Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:

Mahtaakohan ihan estrogeenia tuottaa? Taitaa olla jotain muuta hormoonia kyllä. Mutta hyväksi on silti.

Endorfiinia

RottenCorpse

no kyllähän se pieni on jos 34 housut menee jalkaan vaikka painoindeksi on normaali....

Toiset syntyy pienemmiksi kuin muut, eivätkä sitä itse valitse. En mä ikinä menisi sanomaan mun systerille joka on kokoa 34 ja pituudeltaan jotain 150, että en kyll ikinä haluaisi olla noin pieni... eikä hän vastaavasti mollaisi mua mun koon takia. Ehkä jos se ei ollut tarkoituksesi, hyvä niin, mutta sen käsityksen viestistäsi saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:

Endorfiinia

Se mun piti laittaa myös, mutta tuli jokin härö :D

"Reipas liikunta lisää veren estrogeenin määrää, jolloin fyysiset oireet usein lievenevät. Liikunta vähentää myös psyykkisiä oireita ja parantaa itsetuntoa. Liikunta ehkäisee lisäksi osteoporoosia ja sydän- ja verisuonitauteja.

Liikunta lisää veren endorfiinien ja estrogeenin määrää. Endorfiinit aiheuttavat hyvän olon, estrogeeni puolestaan vaikuttaa suoraan kuumien aaltojen määrään."
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_teos=avv&p_artikkeli=avv00040

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

KUUSI kokoa?? 34 - 36 - 38 - 40 eli neljä (kolme) kokoa

Tuntuu varmaan hyvältä =). Mä oon nyt kotiutunut tähän 36/38 riippuen vaatteesta

Niin juu, en mä niistä tiedä :ashamed: niin harvoin ostelen vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
RottenCorpse

Toiset syntyy pienemmiksi kuin muut, eivätkä sitä itse valitse. En mä ikinä menisi sanomaan mun systerille joka on kokoa 34 ja pituudeltaan jotain 150, että en kyll ikinä haluaisi olla noin pieni... eikä hän vastaavasti mollaisi mua mun koon takia. Ehkä jos se ei ollut tarkoituksesi, hyvä niin, mutta sen käsityksen viestistäsi saa.

en kyllä halunnut haukkua, yleensä mun sanomiset ymmärretään väärin joten taidan jättää tämän aiheen kommentoimisen tähän =)

Minulla oli ihan sama juttu, kun laihduin koosta 40 kokoon 34; osa ihmisistä ei muka huomannut mitään eroa! :D

Hyvä jos oot tyytyväinen. Itse olisin niiiiiiin onnellinen, jos täyttäisin koon 36 mitat. Oma kokoni on 32-34 ja se on sitten ärsyttävää kun monesti se pienin vaate on 36.

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
Hyvä jos oot tyytyväinen. Itse olisin niiiiiiin onnellinen, jos täyttäisin koon 36 mitat. Oma kokoni on 32-34 ja se on sitten ärsyttävää kun monesti se pienin vaate on 36.

Tää oli muuten ilmiö mihin en tosiaan ole tottunut, en tiedä pitäskö itkeä vai nauraa? Kun yritin etsiä sävy sävyyn paitaa uusien sortsieni pariksi, niin koko 36 on useimmiten mulle tosiaan liian iso :o Ja pienempiä ei sitten enää ollutkaan. Siis liian ISO, MULLE!!!???

Ja tosiaan, kuten sanoit, monesti se pienin vaate on kokoa 36. Toi sortsilöytönikin oli suoranainen onni.

Mutta kiva kun vastailitte mukavasti =) Olen itse niin hyvällä tuulella ettei tätä pilaa mikään :D Outo tunne nousta vaakaan ja se on vuosia näyttänyt vajaa 70 kg ja nyt näyttääkin 50kg :o

MITEN te tuon teette. Mä en ole kiloakaan laihtunu yhdenkään vauvan imetysaikana?
Nyt vauva on kohta vuoden mut kiloakaan ei ole tippunu. Mä olen niin turhautunu... Loukkasin vielä jalkani etten voi nyt juurikaan urheilla.
Mä olen oikeesti kateellinen kaikille hoikille ja hyväkroppasille.
Minun vaate koko on 42.ja parhaillaan se on ollu 38 (johon haluaisin).

Alkuperäinen kirjoittaja argh!:
Ei saa tehdä tällaisia aloituksia |O Ei ole kauaa kun vaatekoko oli 34 ja nyt ei tahdo mennä 38 kiinni puristamatta :kieh: Kiroa tän alkuraskauden turvotuksen |O S*atana kun ahdistaa :kieh:

Elä nyt, vauvanodotus on ihanaa =) Voit varautua vielä paaaljon isompiin vaatekokoihin :D lähitulevaisuudessa.

Kyllä sie vielä kerkiät hoikistua. Vauvamasut on ihania :heart: Mä ainakin rakastin omaani ja aina ihailen kun muilla on =)

Yhteistyössä