Jee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai onks se sun pinkki mersu se joka oli jossain näyttelyssä joskus Helsingissä Messukeskuksessa tai jossain. Jos, niin sori vaan mutta naurettavamman näköistä ajopeliä en ole montaa kertaa nähnyt.

Mitenkäs,kun sulla sekä tolla Ninalla näyttäis olevan puhe täysin samoista autoista?nää nissanit ja toyotat?ja tuning autoja vielä sattumoisin molemmilla?ettei vaan olis yks ja sama henkilö?noh,mitäpä se mulle kuuluu,kunhan spekuloin.

Nämä ketjun jutut eivät ole minun keksimiä. Vaan minun ja poikaystäväni. Minulla on oikeasti pinkki mersu ja poikaystävällä musta nissan 200sx. Ei voi mitään jos muilakin on sama auto. Hyvä niin.

...ja nämä liittyy erotiikkaan mitenkä?

No, jos sen verran voin kommentoida noista ns. ""tuningautoista"", että nuo nissantojota sun muut teiniräpellykset herättää yleensä suurta hilpeyttä.
Tyylikäs tuningautohan on oikeasti sellainen josta maallikko näkee päällepäin että onpa hieno auto ja jotain erikoista siinä on mutta ei osaa sanoa mitä, vasta kun viereen ajetaan vakiomallinen auto.
Kaikenlainen subbareilla ja ylisuurilla kromivanteilla ja mauttomilla spoilereilla varustetut ""autot"" ovat vaan naurettavan näköisiä.

Mini Cooper vm 64 (punainen) ja siinä oli erotiikka jo ulokomuodossa ja piti siinä olla itselläänkin vähän ytyä - niinkuin olikin.

Have a hot day/night beibi!

Ai jaa, Toyotako on paska. Täsmennätkö hiukan, millä perusteella. 190 Mersu ja joku Nissanihan ne lienee autojen aatelia, heh.

Ja ei, mulla ei ole Toyotaa, kysyinpähän vaan.

Moi Nina..!Herätkää hyvät kansaliset..lukekaa mitä ""Tiiu"" kirjoittaa,nämä ketjun jutut eivät ole minun keksimiä,vaan minun ja poikaystäväni,,,joka on ilmeisesti herännyt kuolleista.

Yhteistyössä