Jee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiiu

Vieras
Moi. Olen tiiu 20w. Minä harrastan autoilua ja niiden ajamista. Minulla on mercedes-benz 190e väriltään pinkki. Siin on 18 aluvanteet ja 2 12 tuman subbaria. Mun poikaystäväl on musta nissan 200sx tuning auto. Etsimme naisia ja miehiä jotka kertovat omista autoista. Feikit älkää vaivaantuko.

No käyttöautona mullakin carina. Ei tolla challella kannata talvella ajaa, kun ei mistään löydy pitoa tarpeeks tehojen takia. :) Kesälläkin kyllä turvallista testata tehoja vain varttimaililla, mut liikennevaloissakaan ei kyllä jää jalkoihin. :D

No, eiköhän toi oma tankki riitä bensa-asemalle asti, kun varansa pitää, toskin kun kuitenkin 90l bensatankki. :) Ei ole eikä tule kisatankkia, kun toi puhdas katuauto. :D

Ei tästä ole pitkästi venäjälle, mut enpä tiä uskallanko ottaa riskiä sen venäläisen bensan suhteen, kun ei aivan ilmasia ole noi männät ym tohon moottoriin. :) Kun kuitenkin on ne 8 sylinteriä, niin kaikkea joutuu ostaan tuplamäärän kuin 4 sylinteriseen. :D Ja kun kuitenkin kaiken täytyy olla viritysosaa, eikä vakiotavaraa. :D

Mulla on vitun vanha ruosteinen ooppeli,se on etupotku ja neliveto,joka ovesta vetää. Vie bensaa kaikki mitä tankkiin laitetaan ja öljyäkin menee sen verran että taidan ajaa kakstahti -bensalla. Eikä muuten ole feikki tämä maanteiden kaunotar! Loppukevennys: Fordiakin tehdään vain sen tähden ettei ooppeli olis maailman huonoin auto.

oottekste lapinkultalippalakkihapsuviiksiniekat ja pikkukylän helpot takapenkeillä istuvat tennarijalkaisetmenetinneitsyytenitoyotassajatulinraskaaksi15-vuotiaanapopniittispoileripojankolmensekunninwunderbaumpanossaamistytöt nyt ihan oikeella palstalla??? pakko kai teidän on osata ees lukea ku kerta toisillenne kirjoitatteki!

no joo, harrastaa saa mitä haluaa, ja vitsailin vain mutta mä harrastanki seksistä ja varsinkin erootikasta nauttimista joten MINÄ oon kyllä oikeella palstalla. entäs te? kiitos, ja älkää sitte ihan oikeesti tykätkö huonoa..

En tykkää pahaa. :) Mutta kun kerrankin oli sellainen aloitus jokaa liippasi läheltä mun harrastusta, niin tottakai vastasin. :) Enkä ole wannabe harrastaja, kyllä toi challe mun tallista löytyy. :) Onhan tämä ainakin vaihtelua näihin ikuisiin vonkaus ja pettämisketjuihin. Sitäpaitsi eipä täältä harrastuspalstaa löydy. :D

Eikös Fordin omistajat pääse suoraan taivaaseen,kun ne ovat joutuneet kärsimään niin paljon maan päällä. Mistä tulee sana toyota? Turha On Yrittää Ohitusta Tällä Ajoneuvolla. Niin no opelhan tulee sanoista Olen Pilannut Elämäni Lopullisesti tai sitten Oho Pojat Ei Lähetäkkää.

Yhteistyössä