Jee, ostin kengät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Kuva piti lainata muualta, mutta tällaiset:

images

Mitäs olette mieltä?

[QUOTE="vieras";28420175]Converset ois kivat mutta mulla on sen verran iso jalka että näyttäisin Hessu Hopolta niissä... damn.[/QUOTE]

Tykkäsin, kun Conversella on puolikkaita kokoja. Mun kengät on kokoa 37 ja puol :)

[QUOTE="hmm";28420187]Onko noi hyvät? Tykkäisin tennareista mutta minun jalkaan ei jotenkin tollaset tasapohjaset kengät sovi..[/QUOTE]

On ne hyvät, mutta minulla on aika usein tasapohjaisten kenkien kanssa pohjalliset, varsinkin jos enemmän kävelen niillä. Parhaimmat minulle on olleet sellaiset geelipohjalliset missä on pienen pieni "kohouma" päkiä ja kantapään alla.

[QUOTE="hmm";28420187]Onko noi hyvät? Tykkäisin tennareista mutta minun jalkaan ei jotenkin tollaset tasapohjaset kengät sovi..[/QUOTE]

Ei ne yleensä olekaan. Kokeile muotoiltuja pohjalisia niihin!

h&m:lla on tuollaisia.

[QUOTE="hmm";28420232]Mistä noita geelipohjallisia saa? Mulla ois sellasille tarvetta mutten ole vielä aloittanut etsimistä :)[/QUOTE]

Ihan kuin olisin jopa Hennesissä nähnyt niitä, mutta omani on Prismasta.

[QUOTE="vieras";28420211]No tuon kokoiset on ihan sievät, mut kun lykkää koon 40 jalkaan kapealahkeisten housujen kanssa niin voi morjens...[/QUOTE]

No kiitti vaan :D itselläni on mustat, punaiset ja jenkkilipulliset :)

Onko converset hyvät kävellä? Teininä oli jotkut merkittömät tennarit, jotka oli helkkarin huonot jalassa.

Itse tällaisena muodin perässähiihtäjänä hurahdin kiilakorkotennareihin/-lenkkareihin ja sellaisia silmää miellyttäviä yritän nyt metsästää.

[QUOTE="vieras";28420211]No tuon kokoiset on ihan sievät, mut kun lykkää koon 40 jalkaan kapealahkeisten housujen kanssa niin voi morjens...[/QUOTE]

Mitä? Nelikymppisethän on vielä sirot ja sievät. Mä käytän huoletta tennareita koossa 42.

Yhteistyössä