Jee, ostin kengät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tiitu";28420338]Kysyinkö ikääsi? En vain itse aikuisena naisena käyttäisi tuollaisia. :)[/QUOTE]

Hei mut sähän saat rauhassa käytellä niitä aikuisten naisten vaatteita eiks jeh!

[QUOTE="Tiitu";28420338]Kysyinkö ikääsi? En vain itse aikuisena naisena käyttäisi tuollaisia. :)[/QUOTE]

Minä taas en uhraa aikaani sen miettimiseen, mitä aikuinen nainen voi käyttää ja mitä ei. (Työpukeutuminen sitten erikseen, tietysti).

[QUOTE="Tiitu";28420347]Täällä kysyttiin mielipidettä, ei tarvi vetää hernettä nenään jos kaikki ei olekaan heti että "ihanat". :)[/QUOTE]

En minä hernettä nenään vetänyt, ei hätää. Pidän omasta tyylistäni, joten saan sitä toki kommentoida :)

En minä hernettä nenään vetänyt, ei hätää. Pidän omasta tyylistäni, joten saan sitä toki kommentoida :)

No jos et ottanut hernettä nenään, niin miksi sitten haluat heti tehdä uuden aloituksen jossa oikein LUOKITELLAAN aikuisten naisten vaatteet? Sanoin vain, että kengät ovat lapselliset mielestäni. Jotkin vaatteet voivat minun mielestäni olla aikuismaiset ja sinun mielestä esim. lapselliset. Ei minun mielestäni ole mitään "oikeaa". Kunhan minun mielipiteeni ilmaisin.

[QUOTE="Tiitu";28420359]Se on hyvä idea! Otit kyllä nyt liian kärkkäästi tuon mun kommentin, kun itsekin tiedät mitä tarkoitan. :) Jos kysyt mielipiteitä, hyväksy myös negatiiviset![/QUOTE]

Ei, vaan minua huvittaa tuo usein täällä nähty kommentointi, että jokin ei sovi aikuiselle. Miehelle tai naiselle. Sen näkeminen alkaa jo ihan oikeasti naurattaa minua, koska koskaan kukaan ei ole osannut sitten kertoa, mitä se aikuisen tyyli on.

Kun tyylejä on yhtä monta, kuin on pukeutujaakin.
Ja hei, jos kommentoit mun ketjuun, niin enkö saa kommentoida mitään takaisin? :D

Ei, vaan minua huvittaa tuo usein täällä nähty kommentointi, että jokin ei sovi aikuiselle. Miehelle tai naiselle. Sen näkeminen alkaa jo ihan oikeasti naurattaa minua, koska koskaan kukaan ei ole osannut sitten kertoa, mitä se aikuisen tyyli on.

Kun tyylejä on yhtä monta, kuin on pukeutujaakin.
Ja hei, jos kommentoit mun ketjuun, niin enkö saa kommentoida mitään takaisin? :D

Olenko kieltänyt sen? Eri asia kommentoida kuin heti hyökätä puolustuskannalle. Toki jos odotat vain positiivista kommenttia, niin sitten en yhtään ihmettele.

[QUOTE="Tiitu";28420371]Olenko kieltänyt sen? Eri asia kommentoida kuin heti hyökätä puolustuskannalle. Toki jos odotat vain positiivista kommenttia, niin sitten en yhtään ihmettele.[/QUOTE]

Heh, ollaan silti samaa mieltä ettei ole mitään oikeaa. :) Laitoin ylempänä, mutta kummallakin sormi syyhyää niin jää kommentit välistä.

[QUOTE="Tiitu";28420371]Olenko kieltänyt sen? Eri asia kommentoida kuin heti hyökätä puolustuskannalle. Toki jos odotat vain positiivista kommenttia, niin sitten en yhtään ihmettele.[/QUOTE]

En tietenkään, mutta saan vastata myös negatiiviisiin. Vai etkö itse kestänyt sitä?

No joo, hauskaa perjantaita. Jatkan kenkieni ihailua :)

huh huh mammatukset taas hyökkää päälle. onneks jopa _suomesta_ löytyy muotitietäjiä ja tajuavat että nuo kengät ovat hirveät. junttia ajatella että "kaikki sopii aikuiselle". niinhän esim. tekstipipotkin sopivat ;) ihan merkkitietoisena tiedän, että converset ovat suunniteltu lapsille ja nuorille.

Alkuperäinen kirjoittaja askfösdf;28420382:
huh huh mammatukset taas hyökkää päälle. onneks jopa _suomesta_ löytyy muotitietäjiä ja tajuavat että nuo kengät ovat hirveät. junttia ajatella että "kaikki sopii aikuiselle". niinhän esim. tekstipipotkin sopivat ;) ihan merkkitietoisena tiedän, että converset ovat suunniteltu lapsille ja nuorille.

:cool:

[QUOTE="Sirkkeli";28420393]Mulla on mintunvihreät nahkaiset Vagabondin varsitennarit. Niin ihanat <3 . Olen jo 40 v., mutta ei se mua estä tennareita pitämästä.[/QUOTE]

aivan eri asia kuin converse. nahkaiset ovat aivan eri näköiset kuin kankaasta tehdyt tennarit. eikä tässä puhuta tennareista vaan tuosta conversen mallista ja minkä näköisiä ne ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja äasdlöaslkd;28420401:
aivan eri asia kuin converse. nahkaiset ovat aivan eri näköiset kuin kankaasta tehdyt tennarit. eikä tässä puhuta tennareista vaan tuosta conversen mallista ja minkä näköisiä ne ovat.

Ai, mä luulin että tennarit kuin tennarit on kielletty liian nuorekkaana ja rentona meiltä vähän iäkkäimmiltä. Kun eivät ole tyylikkäät yms.

Alkuperäinen kirjoittaja askfösdf;28420382:

Joo Converset on, mutta aikuinen voikin käyttää vaikka tälläsiä Björborgeja.
BJ211A011-802@1.1.jpg

Vai mitäs se (hahhahhhaa) merkkitietoinen siihen sanoo?

Alkuperäinen kirjoittaja askfösdf;28420406:
eikö sulla oikeesti ole mitään muuta sanottavaa? meni vissiin muotifriikki hiljaseksi kun ei hymiötä enempää osaa laittaa.

En ole muotifriikki ollenkaan, saitko minusta sellaisen kuvan yksien kenkien perusteella?

Yhteistyössä