jee mulla on tissit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
laitoin topatut push upit päälle ½ vuoden imetysliivien käytön jälkeen ja huomasin et mullahan on tissit :D oudolta vaan tuntuu kun ne on sen 10 senttiä korkeemmalla kun imetysliivien kanssa (eri asia on sitten kun ei oo liivejä päällä) joo olipahan taas turha juttu mut tuntuu olo vihdoin naiselliselta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mulle taas kävi niin että kahdesta pitkästä imetyksestä jälkimmäisen päätyttyä huomasin että mulla ei ole enää rintoja. :laugh:

no mulla on saman kokoset rinnat kun ennen imetystä, ovat vaan tosiaan sen 10 senttiä alempana :ashamed: mut liivit päällä on ihan jees:D

Mulla oli a-kuppi ennen imetystä, nyt se on aa. Muuten ihan siedettävää mutta on muuten yllättävän vaikeaa löytää tarpeeksi pieniä rintsikoita. Ilmankaan ei viitsi olla kun näkyy nännit paidan läpi. :whistle:

Nauti naisellisesta olosta. =) Se on aika mahtava tunne kun on taas muutakin kuin ruoka-automaatti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mulla oli a-kuppi ennen imetystä, nyt se on aa. Muuten ihan siedettävää mutta on muuten yllättävän vaikeaa löytää tarpeeksi pieniä rintsikoita. Ilmankaan ei viitsi olla kun näkyy nännit paidan läpi. :whistle:

Nauti naisellisesta olosta. =) Se on aika mahtava tunne kun on taas muutakin kuin ruoka-automaatti. :D

juu,vaikka kyllä mä vielä imetystä jatkan mut piti vaan kokeilla. Kohta on paluu niihin ei niin naisellisiin imetysliiveihin ja katotaan mitkä lapaset mulla on kun imetys joskus päättyy :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
laitoin topatut push upit päälle ½ vuoden imetysliivien käytön jälkeen ja huomasin et mullahan on tissit :D oudolta vaan tuntuu kun ne on sen 10 senttiä korkeemmalla kun imetysliivien kanssa (eri asia on sitten kun ei oo liivejä päällä) joo olipahan taas turha juttu mut tuntuu olo vihdoin naiselliselta :D

Sulla on huonot imetysliivit, jos niissä pääsee rinnat roikkumaan 10cm alemmas, kuin tavallisissa. Mars rintsikka ostoksille! Myös imetysliiveissä voi näyttää naiselliselta!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Sulla on huonot imetysliivit, jos niissä pääsee rinnat roikkumaan 10cm alemmas, kuin tavallisissa. Mars rintsikka ostoksille! Myös imetysliiveissä voi näyttää naiselliselta!

pakko myöntää et en oo oikein panostanut noihin liiveihin :ashamed: ei vaan raaski maksaa liiveistä mitään 40 euroo.

Yhteistyössä