Jee mä sain kesäkuuksikin töitä!

Mullekin yllättäen on alkanut tippua myös kesäkuulle töitä :D
Parasta tuossa paikassa on, että voin ottaa vastaan tasan ne päivät mitkä mulle itselleni sopii. ja saanpahan suoritettua pakollisen harjottelun näppärästi pois alta :)
 
[QUOTE="nii";23880145]missäs se lapses sit on?[/QUOTE]

No hoidossa tietenkin. Missä muuallakaan? Sitten on kesälomaa exällä, mun äitillä ja siskolla ja kyllä hekin ovat likan kanssa. Enkä mäkään töissä ole 24/7, vapaita on arkenakin.
 
Bennu
[QUOTE="Hep";23881696]On taas hiukan ilkeä vastaus. Kaikki ei voi muistaa minkäikäinen sun lapsi on. Eihän kouluikäiset missään hoidossa voi joka kesä olla. Vai voiko?[/QUOTE]

Ihan totta! Joillain on tosi ylimielinen ja ilkeä tapa vastata aina "itsestäänselvyyksiin". Ihan niinkuin jotkut kuvittelisivat olevansa jotain hemmetin palstajulkkiksia, joiden asiat lapsiluvusta lähtien kaikki tietäisi täällä palstalla! :D
 
[QUOTE="Hep";23881696]On taas hiukan ilkeä vastaus. Kaikki ei voi muistaa minkäikäinen sun lapsi on. Eihän kouluikäiset missään hoidossa voi joka kesä olla. Vai voiko?[/QUOTE]

No mun mielestä aika kummallista kysellä missä mun lapseni on, aivan kuin jättääsin heitteille.

Täällä on ekaluokkalaasilla oikeus hoitopaikkaan heinäkuun loppuun asti sinä vuonna kun täyttää 8v.
 

Yhteistyössä