Jee, kesä aluillaan ja voin olla tyytyväinen kroppaani *turhaakin turhempi*

Mutta pittää vähän tuulettaa :D :D

Oon taistellu syksystä asti painoni kanssa, en yli- vaan alipainon. Vihdoin paino noussut etes pari kiloa ja heti on parempi olo ja paremmat muodot B)

Kevättalvella treenasin vielä pakarat ja jalat sellasiks näpsäköiks :xmas:

Ihan kiva paketti koossa, pitkästä pitkästä aikaan :)
 
Mä taas odotan että jaksaisin alottaa kunnolla treenaamisen ja pääsisin timmimpään kuntoon. Vielä en imetyksen aikana viitsi laihduttamaan alkaa, mutta kun kuntoilla jaksaisi niin pääsisi tuo löllö vaihtumaan lihaksiin :D 8kg olis myöskin tavoitteena saada painoa putoamaan niin olisi 2kg enemmän kuin ennen lapsia. Olin vähän turhan laiha silloin omasta mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Ja vielä onnittelut sinulle onnistuneesta painonnoususta :) :flower:
Kiitos. Ison elämänmuutoksen myötä onnistuin. Todella tarkka saa olla että syö väh. 3 tunnin välein ja että mitä syö. Kermaa ja voita ei saa säästellä ;)

Ihanaa kun löytyy oikeankokoisia vaatteita ja olo on muutenkin parempi!
 
tyhmä kysymys
onko sinulla huono ruokahalu, vai eikö ravinto imeydy?
Itse taas kuulun niihin jotka lihovat ruoan näkemisestäkin :(

Mut hienoa että olet saanut painoa lisää , ei alipainokaan mukavaa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
kauan sulla meni että sait pepun ja reidet kuntoon?

kauniista reisistä haaveileva :D
Ei mee etes kauaa, kun vaan tekee säännöllisesti :) Kävinköhän jotain 2-3 krt viikossa salilla 2-3 kk. Mut mulla lähtökohtakin aika hyvä, sinänsä kun ei sitä läskiä tarvinnu sulatella, hoikka ja sutjakka sillain luonnostaankin. Mutta uskoisin että 2-3 kuukaudessa joka ikinen saa jo näkyviä tuloksia aikaan.

Ihan perus jalka/pakara treeniä - vähän vaihdellen kahvakuulia, painoja jne.
 
Sanotaanko näin että muhun ei vaan rasvat tartu - lääkäri joskus hyvin sanoi että "luikku sinä oot ja luikkuna sinä tuut aina pysymään" Ennen söin jopa aika epäterveellisesti ja aina oon ailipainoinen ollut.

Määrällisesti söin ennen vähän, nyt oon opetellu syömään useammin ja pikku hiljaa isompia annoksia.
 

Yhteistyössä