V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yx:Jehovat lukee vaan tiettyä osaa raamatusta ja ottavat sieltä sen mikä parhaalta kuulostaa ja jättävät osan pois... siis soveltaen...
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Ota raamattu ja ala lukeen sitä ääneen niille ni ne kaikkoaa.![]()
![]()
Oon testannut kun kaveri käski ja aina tehoaa. Lähtevät puolijuoksua hameenhelmat hulmuten. :kieh: :kieh:
Tai koraani....
Musta raamattu ois vielä parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mutiainen:Mä ilmotin kohteliaasti et meijän koira on välillä pahalla päällä ja saattaa syödä tollaste hihhulin jalan ainakin jos käsken nii ei miite oo näkyny
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jehovan ystävä:Jehovathan lukee raamattua itsekin, että mä en nyt ihan tajunnu että miten raamatun lukeminen niitä kaikottaa... :/
se raamattu oo Raamattua nähnytkään![]()
mulla on jehovantodistajia lähisuvussa ja kyllä heillä ihan tavallinen raamattu on. Siinä vain käytetään jumalasta nimeä Jehova. Ja kyllä he lukevat koko raamattua, he tulkitsevat sitä oikeaksi katsomallaan tavalla. Sehän se uskontojen ero usein on, ihmiset käsittävät asioita erilailla.
Kaikki tuntemani jehovantodistajat ovat oikein mukavia ja ystävällisiä ihmisiä ja ymmärtävät kyllä kääntyä ovelta, jos heille niin sanotaan. Varmasti heikäläisissäkin on paskapäitä niinkuin kaikissa uskonnoissa ja kategorioissa.
Miks se jumalan nimi pitää siinä olla jehova?!? Pelkääkö ne jumalaa niin paljon, et pitää keksiä "armahtavaisempi" nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja jehova:JÄTTÄKÄÄ JO MEIDÄT RAUHAAN. AAMEN!
Alkuperäinen kirjoittaja mamistus:Alkuperäinen kirjoittaja XXS:Oon sanonu aika napakasti, että otan kyllä ihan itse yhteyttä kun nämä asiat ovat ajankohtaisia ja että koen heidän yhteydenottonsa häiritseviksi. Sillä heistä olen päässyt jo vuosia sitten eroon.
Tää on hyvä. Täytyy kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Alkuperäinen kirjoittaja jehova:JÄTTÄKÄÄ JO MEIDÄT RAUHAAN. AAMEN!
Sitä samaa :/ Uskoa saa mihin haluaa, mutta tarvitseeko sitä toisille tuputtaa??
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:Miks se jumalan nimi pitää siinä olla jehova?!? Pelkääkö ne jumalaa niin paljon, et pitää keksiä "armahtavaisempi" nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:Miks se jumalan nimi pitää siinä olla jehova?!? Pelkääkö ne jumalaa niin paljon, et pitää keksiä "armahtavaisempi" nimi?
Eikös jossain ikivanhoissa teksteissä Jumalasta käytetä nimitystä Jahve tai Jehova, riippuu siitä mihin kohtaan mitkäkin vokaalit tungetaan?
Näin mä muistelisin...