mä meen sitten kanttiiniin syömään B) PITI mennä ystävän kanssa viettämään laatuaikaa, otettiin peräkkäiset numerot. mutta hää sairastuiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kivaa, käyhän se vapaa-ajasta sekin...ota eväät mukaan!
sitä mä olen ainakin juonut, tosin nyt on eri paikka kuin edellisillä kerroilla. ei se musta karmean pahaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
Juu, niin on ja kokoistahan ei kukaan normaali pysty juomaan ilman rommia tai viskiä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:
mä en ole edes raskaana ja silti "rääkätään"Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, niin on ja kokoistahan ei kukaan normaali pysty juomaan ilman rommia tai viskiä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
Miks raskaana olevia aina rääkätään?
No mä olen cokiksesta riippuvainen joten ei tuottanut vaikeuksia juoda sitäAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, niin on ja kokoistahan ei kukaan normaali pysty juomaan ilman rommia tai viskiä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
Miks raskaana olevia aina rääkätään?
pienet ne on mun iloni B)Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:![]()
se on niinku mäkin aivan innoissani lähdin isäni mukana sukulaisen(jota en ollu nähny viimeks ku 2-vuotiaana) hautajaisiin. Mitä vaan et saa olla peräti 4 tuntia ihan rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:pienet ne on mun iloni B)Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:![]()
Nehän ne niitä parhaita onkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:pienet ne on mun iloni B)Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:![]()
vitsi, NELJÄ TUNTIAAlkuperäinen kirjoittaja tt:se on niinku mäkin aivan innoissani lähdin isäni mukana sukulaisen(jota en ollu nähny viimeks ku 2-vuotiaana) hautajaisiin. Mitä vaan et saa olla peräti 4 tuntia ihan rauhassa.
sanopa muuta. ja vielä sokerirasituksessaAlkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Nehän ne niitä parhaita onkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:pienet ne on mun iloni B)Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:![]()
Sitä olisi nuorena nauranut itsensä kipeäksi, jos olisi tajunnut minkä vapauden tunteen kaksi tuntia omaa aikaa nyt vanhempana tuottaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sanopa muuta. ja vielä sokerirasituksessaAlkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Nehän ne niitä parhaita onkin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:pienet ne on mun iloni B)Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kahdesti on tehty, molempien raskauksien aikana. nyt kontrolli. mua ei oikeasti haittaa pätkääkään juoda se litku kun saan olla rauhassa pari tuntia :xmas:![]()
Sitä olisi nuorena nauranut itsensä kipeäksi, jos olisi tajunnut minkä vapauden tunteen kaksi tuntia omaa aikaa nyt vanhempana tuottaakaan.
![]()
hui, minusta se oli järkyttävän makusta. Kokoajan oksetti ko joi sitä mutta ei voinu laatata ettei koko homma mee uusiksi. Raskausaikana mullekki tehtiin.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sitä mä olen ainakin juonut, tosin nyt on eri paikka kuin edellisillä kerroilla. ei se musta karmean pahaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
mä olen pepsiaddikti niin kai se sen takia ei ällötäAlkuperäinen kirjoittaja matilda06:hui, minusta se oli järkyttävän makusta. Kokoajan oksetti ko joi sitä mutta ei voinu laatata ettei koko homma mee uusiksi. Raskausaikana mullekki tehtiin.Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sitä mä olen ainakin juonut, tosin nyt on eri paikka kuin edellisillä kerroilla. ei se musta karmean pahaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ja se litkuhan on nykyään sellasta cokismaista.
pitää varmaan kysyä että saako sitä mukaan kotiinAlkuperäinen kirjoittaja pömppis:mä tykkäsin siitä litkusta ja oisin enemmänkin juonut jos olisivat antaneet =) kamala nälkä oli kun 12 tuntia muutenkin syömättä..
Eihän siinä saa syödä. Ideanahan on että juodaan vain se litku, joka maistuu cola:lle eli ei mielestäni ollut hirveää. Toki sen jälkeen saa syödä. Minäkin muuten otin sen vapaana. Hyvä kirja mukana ja AAAH rauhaAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:mä meen sitten kanttiiniin syömään B) PITI mennä ystävän kanssa viettämään laatuaikaa, otettiin peräkkäiset numerot. mutta hää sairastuiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kivaa, käyhän se vapaa-ajasta sekin...ota eväät mukaan!![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel