Jee, hiihtäminen on kivaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Oltiin eilen esikoisen kanssa hiihtämässä, kun vihdoin täällä on lunta sen verran, että suksillä pääsee. Pitkästä aikaa itsekin hiihdin ja se olikin niin hauskaa että :D

Kunnan hiihtokeskuksen muutaman kilsan latureitti hiihdettiin ja oli pari mukavaa alamäkeäkin niin tuli kunnon persliukua tultua alas... hauskaa oli ja tuli ihn omat lapsuusajat mieleen, sillon varmaan kunnolla viimeksi suksilla oon ollut. Mitä nyt muutamana vuonna tässä sovitellut suksia jalkaan kotipihassa :whistle:

kateellisena tääl lueskelen. ei oo tosiaan vielä niin paljoa lunta et missään latuja olis. ihan tosta takapihalta lähtis latu jos vaan olis sitä lunta mut ei tuol neulasten ja juurien päällä viitti suksiaan tuhota. :(

Alkuperäinen kirjoittaja minsku81:
kateellisena tääl lueskelen. ei oo tosiaan vielä niin paljoa lunta et missään latuja olis. ihan tosta takapihalta lähtis latu jos vaan olis sitä lunta mut ei tuol neulasten ja juurien päällä viitti suksiaan tuhota. :(

Missä päin asut? Mä täällä Turun seudulla. Ihmeen hyvin kyllä nyt on lunta... Tosin keskusta taitaa olla jo ihan sula.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja minsku81:

Missä päin asut? Mä täällä Turun seudulla. Ihmeen hyvin kyllä nyt on lunta... Tosin keskusta taitaa olla jo ihan sula.

Pohjassa asustelen, Karjaan vieressä. Metsässä tosiaan menis latu jos olis lunta siellä...

Yhteistyössä