jeah.. *pientä tuuletusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
Hygieniapassi läpi :D :D :D :D Ja ne oli just semmosii asioita et mitä käsiteltiin tunnilla.. 2lukihäiriö ajatusvirhe kämmiä tuli tehtyä (näin kyllä mitä siinä luki ja tiesin mitä piti vastata mut harhailuissani vastasin väärin ).

:ashamed: Pienestä sitä on ilonen :)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Onnea, onnea! :flower:
:D

Kiitos :)
Nyt voi enemmän hakee työ/harjoittelupaikkoja jahka saa sitten sen kortin :)
Kun kokemustakin kuitenkin löytyy tarjoilu ja asiakaspalvelu alalta :)

Ja kuulustelukin meni hyvin niin kivi taakka lenti sen siliän tien :D

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
:flower:
Munkin pitäis ens kuussa mennä kokeeseen. Pomo vaan sanoi, että koe olis silloin ja silloin, ei tarvii lukea mitään,,, :whistle:
No toivottavasti sitten menee läpi :xmas:

joo ei tarvii lukee..yks nettisivu vaan missä voi harjotella.
Mie en nimittäin kertaakaan lukenut ja läpi pääsin :)

http://hygieniapassi.gene.fi :)
Ainoastaan muistaa lukea se tarkkaan se teksti...sanan puute voi muuttaa koko lauseen merkityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mulla pitäisi mennä alkopassiin ja hieman jänskättää ku kaikki sanoo ettei se mee niin heittämällä ku hygipassi :|

:hug: http://anniskelupassi.gene.fi/kysely tuolla voi treenata ...ihan rauhallisesti ja maltillisesti. Mein ryhmästä yks mies sai harjotus kokeessa 10väärin ja oikeessa kokeessa sillä oli vaan 2väärin :) eli petrausta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mulla pitäisi mennä alkopassiin ja hieman jänskättää ku kaikki sanoo ettei se mee niin heittämällä ku hygipassi :|

Siinäkin kannattaa varoa kompakysymyksiä. Itse suoritin sen 3v sitten

juu, hygipassissa oli sama ja samoja kysymyksiä eri tavoin kysyttynä...

Anniskelupassin läpipääsemiseen tarvitsee todella lukea. Itse opiskelin jonka koulutukseen kuuluu myös anniskelupassin testi. Oli 23 tenttijää ja kaksi pääsi ekalla kerralla läpi. Minä ja joku toinen. Sehän testi on pykäliä ja säädöksiä. Pääsee läpi jos VÄHÄN edes lukea niitä sivuja tai sitten sieltä netistä. =) Peukkuja.

Yhteistyössä