V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös se ole vielä tämän vuoden voimassa? Mulla siis.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös se ole vielä tämän vuoden voimassa? Mulla siis.
On, mikäli et ole tekemisisää eläinten kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös se ole vielä tämän vuoden voimassa? Mulla siis.
Siis onko se sitten eri aika vai? On meillä itsellä koira.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös se ole vielä tämän vuoden voimassa? Mulla siis.
No jos koira, niin rokotusväliksi suositellaan 8 vuotta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisesta:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös se ole vielä tämän vuoden voimassa? Mulla siis.
No jos koira, niin rokotusväliksi suositellaan 8 vuotta.![]()
ei koirallisuus tai koirattomuus vaikuta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin enkö nyt siis saa olla ihan rauhassa asian suhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin enkö nyt siis saa olla ihan rauhassa asian suhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja moi:mulla kun ei ollut tarkkaan tiedossa kauanko on viimeisestä rokotuksesta, ja olin matkalle lähdössä "riskimaahan" sain rokotuksen ihan terv. hoitajan kehotuksesta. Eli saattoi olla, että oli mennyt jo yli 10 vuoden, mutta saattoi olla reilusti allekin.