jättimaha :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallokala

Vieras
Kertokaa nyt hyvät ihmiset että miten saan tämän vatsan pienemmäksi...Viisi lasta olen synnyttänyt ja nyt tästä viimeisestä on jäänyt jäljelle ISO maha,joka ei kutistu millään! Mitä liikkeitä pitäisi tehdä että vatsa häviäisi?Kuopuksen syntymästä kun on jo kohta vuosi niin voisin tehdä vähän rivakampiakin sarjoja :)

Mahaan kertyy aika helposti ne ylimääräiset kilot. Laihduttamalla ne tuntuu lähtevän viimeiseksi. Mutta vaikka ois melko hoikka, se ylimääräinen venynyt iho jää siihen masulle ylimääräiseksi. Joillekin ei jää mitään, joillekin jää sellainen joka korjautuu vain leikkauksella. Mutta siihenkin voi totutella, kyllähän lasten saannista jonkun verran jälkiä jää ja se on täysin ok.

Alkuperäinen kirjoittaja pallokala:
Kertokaa nyt hyvät ihmiset että miten saan tämän vatsan pienemmäksi...Viisi lasta olen synnyttänyt ja nyt tästä viimeisestä on jäänyt jäljelle ISO maha,joka ei kutistu millään! Mitä liikkeitä pitäisi tehdä että vatsa häviäisi?Kuopuksen syntymästä kun on jo kohta vuosi niin voisin tehdä vähän rivakampiakin sarjoja :)

Mulla on just sama ongelma ja yhtä monta lastaki oon putkauttanu,aikaa viimesestä tosin 6kk. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä suosittelen hulavanteen pyöritystä, joka päivä 10 min ja alkaa vatsa hävitä. Nahkalle ei voi mitään, itelläkin ruma veltto vatsanahka.

Pitää mennä pihalle ku tulee pimiää,ettei naapurit naura ku äiti leikkii lasten leluilla ;) Pakko muutes koklata tätä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä suosittelen hulavanteen pyöritystä, joka päivä 10 min ja alkaa vatsa hävitä. Nahkalle ei voi mitään, itelläkin ruma veltto vatsanahka.

Pitää mennä pihalle ku tulee pimiää,ettei naapurit naura ku äiti leikkii lasten leluilla ;) Pakko muutes koklata tätä!

Oikeesti toimii, mä sain toisen lapsen 41v ja millään ei meinannu kilot lähteä mutta tänä päivänä mulla on vyötärö.

Yhteistyössä