Jättäisitkö miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Jättäisitkö miehesi jos hän yhdessäolo aikananne lihoisi n. 40kg? Esim. tikkulaiha olisi ollut ennen. Mies haluaa tuota kysyä, mitat hällä tällä hetkellä 186cm ja 105kg. Ja ei, en ole häntä jättämässä.

En mä jättäisi, mutta mainitsisin lihomisesta paljon ennen 40 kiloa. Kyllä minä toivoisin, että mies pitää huolta itsestään, koska minäkin pidän.

En jättäisi kilojen takia, mutta jättäisin jos ennen aktiviinen ja yhteisistä harrastuksista ja tekemisistä ja menemisistä kiinnostunut mies muuttuisi telkkarin sipsejä syöväksi sohvaperunaksi ja lihoisi sen takia.

Jos ulkoiset muutokset ovat eron syynä, ei taida suhde kovin vahvalla pohjalla olla. Tulee mieleen kovin pinnallinen ihminen.
Niin, mä olen lihonnut 25 kg nyt lasten (2kpl) jälkeen eikä mun mies jättänyt mua. vaikka välillä mä mietin että se ei kehtaa mun kanssa liikkua kaupungilla. Mutta niin, se on vaan mun ajatus.

En, mun mies lihoo ei-treenikaudella usein jopa 10 kiloa, ja sillon aina kiusottelen sitä ja puristelen jenkkiksiä.. mutta en edes uskois, että mun mies lihois tollasta määrää, ainakaan jos ei sairastuisi masennukseen tms.

Minä painoin 58kg kun aloimme seurustella.
Viiden vuoden päästä 2 lasta ja vaikean masennuksen läpikäyneenä painoin 98kg ja mies edelleen seisoi rinnallani.
Siis +40 kg. Ja mies rakasti , piti seksikkäänä. Kertoi ainoastaan haluavan minun laihtuvan jotta saisi elää kanssani pidempään enkä sairastuisi lihavuuteni takia.

Nyt painan jotakin noiden kahden painon välillä.

En päästäisi tilannetta niin pahaksi, että lihoisi noin paljon, joten en jättäis. Minulla on valta vaikuttaa siihen, mitä perheeni syö, koska minä laitan meille yleensä ruokaa, ja jos mies tekee ruokaa, niin hän tekee sen niistä aineksista, jotka mä olen itse jääkaappiin valinnut. Töihinkin ottaa mieluiten kotiruokaa, jos olen hänelle sen valmiiksi rasiaan laittanut. Jos joku perheenjäsen kotiruoalla lihoisikin, niin parhaiten juuri itse pystyisin siihen vaikuttamaan muokkaamalla koko perheen ruokavaliiota. :)

Yhteistyössä