paljon tullut raskauden aikana painoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxx"

Vieras
ja paljon ollut mitat ennen raskautta? Mulla oli ennen raskautta 160cm ja 40kg ja painoa tuli n.21kg ja silloin terkka sanoi ettei saisi enää nousta..
Nyt sama tilanne rv19 paino nyt 44kg ja tällä kertaa terkka oli sitä mieltä ettei haittaa vaikka nousiskin reilummin..:O raskauksien välissä on asuinpaikka muuttunut että ei sama terkka ole:p

ekassa 10kiloa..tokassa 6kiloa kja kolmannessa 3kiloa..mitään ei ole jäänyt raskauksista.
ihan omaa tyhmyyttäni olen itseni syöny tähän painoon raskauksien jälkeen ( viimesimmästä 7v

Kaikista tullut 15-20 kg. Lähtöpaino ekassa 54 kg ja neljännessä 61 kg, ekan ja vika raskauden välissä 6 v. Nyt on tarkoitus laihtua tuohon 55 kg suunnilleen, eli 15 kg suunnilleen vielä saa kyytiä. Viimeisimmästä ynnytyksestä tosin vasta 2 vkoa aikaa.

Mulla on pituutta 169cm ja lähtöpaino n. 57kg. Molemmissa raskauksissa olen alussa laihtunut n.5kg. Ekassa raskaudessa paino oli viimeisillään 63kg. Nyt tässä raskaudessa painan rv22+3 57kg, eli olen saanut menetetyt kilot takaisin.

ekasta tuli n.14kg ja takas lähtöpainossa olin muutamassa viikossa synnytyksen jälkeen,silloin n.54kg. (168cm)
tokasta tuli n.10kg ja samaten lähtöpainossa olin parissa viikossa,joka nyt oli n.57kg.

Molemmista raskauksista paino nousi n. 15-17 kg (lähtöpaino n. 58-60), jotka kaikki lähtivät muutaman kuukauden kuluessa synnytyksestä. Lihomisen aloitin vasta nyt myöhemmin =)

Mulla tullut öö.. 63->76.6 eli yhteensä siis 13,6 kiloa. Rv nyt 38+6

Paino alkoi nousta vasta puolivälissä ja kasvanut on vain maha, ei uskoisi että painoa on tullut noin paljon. Mahanahkasta sen kyllä näkee että venyi vauhdilla..
Viimeisen neljän viikon aikana painoa on tullut kilo viikossa, vissiin alkaa kertyyn nyt nestettä kun kihlasormus puristaa ja sukkien resorista jää jäljet nilkkoihin.

Jännityksellä odotan paljon painan pari viikoa synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä