Jättäisitkö 4v lapsen viideksi yöksi isovanhemmille hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli

Vieras
Minä ja mieheni olemme töissä ja haluaisimme, ettei 4-vuotiaan lapsemme tarvitsisi olla niin paljon päiväkodissa ( saisi viettää kesälomaa ). Ajattelimme viedä ensi sunnuntaina lapsen viideksi yöksi (su-pe ) isovanhemmille hoitoon...näkisi mummia ja ukkia ja saisi vähän lomaa päiväkodista. Mitä mieltä olette? Veisittekö isovanhemmille hoitoon?

Voisin. Tyttö on nyt ollut kolme yötä mummun ja muffan kanssa mökillä, tulee tänään takaisi ja menee suoraan isälleen. Isänsä kun haluaa tytön luokseen yöksi, kun on pidempi aika kun ovat viimeksi nähneet. Mä kyllä meen exän luona käymään ja katsomaan tyttöä.

tottakai voi jättää... Meidän poika 4,5v on lähdössä mummulaan lomalle sunnuntaine ja minä menen sinne keskimmäisen ja kuopuksen kanssa torstaina ja sit ollaan tiistaihin asti sielä...
Poika oli 3v3kk ikäisenä ekan kerran tälläisellä lomalla mummulassa!

Alkuperäinen kirjoittaja topsi:
Varmasti veisin jos ottaisivat. Mutta eivät ota kun eivät paskaakaan välitä lapsen lapsistaan. Miten ihana kun lapsella mummo joka välittää. Miksi et veisi?

Ajattelin, että jos tuo on liian pitkä aika 4v:lle olla erossa vanhemmista..?

Meillä on mummola niin lähellä, että voisin ehkä viedä, jos vaan ite haluais. Saisin käytyä kotio ihan koska vaan jos tulis ikävä. Vaikka luulempa että äidille se isompi ikävä tulis... ;)