Jätskiauto kävi äsken :p

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jessiinah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on vieläkin pakastimessa viime kesäisiä jätskiauton jätskejä....jotkut oli pikkasen erikoisen makuisia kun ei kelvanneet edes lapsille. Sellaiset valkoiset puikot jotka oli jotain mehujääjuttua :x
 

Yhteistyössä