¨Jatkuvat unet jätetyksi tulemisesta,pettämisestä,rakkauden loppumisesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tahdo nukkumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tahdo nukkumaan

Vieras
mustasukkaisuudesta jne.

En jaksa näitä unia enää!!!! Aina aamulla herään pahaan oloon ja unet tuntuvat aivan liian todellisilta.
Mies pettää,jättää ja kaikki vain unessa murskautuu.Ei mitään tunteita, paitsi itsellä...
Miksi???
Tulee näistä unista todella vainoharhaiseksi,tuntuu pahalta,pelkään näiden käyvän toteen.

Miksi näen näitä?
Siksikö,että minua joskus petetty kahdessa edellisessä suhteessa ja nyt nykyinen kumppani on ns.romanttinen rakkaushöperö... osoittaa kaiken rakkauden minulle, olemme kuin vastarakastuneet, vietämme kaiken vapaa ajat yhdessä...pelkäänkö tämän loppuvan? Olemme yhdessä olleet reilut 6v ja unet olleet nyt reilun vuoden mukana.

Unet kertovat peloistasi, eivät tulevaisuudesta. Luultavasti aikaisemmin kokemasi on niin raskasta ja se, elämä mitä nyt elät niin onnellista, että niiden ristiriita hämmentää.

Et luule itse, että tarvitsisit keskusteluapua ettei vanhat haamut tule tämän suhteen ongelmaksi?

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Unet kertovat peloistasi, eivät tulevaisuudesta. Luultavasti aikaisemmin kokemasi on niin raskasta ja se, elämä mitä nyt elät niin onnellista, että niiden ristiriita hämmentää.

Et luule itse, että tarvitsisit keskusteluapua ettei vanhat haamut tule tämän suhteen ongelmaksi?

Piika-äiti

Olen yrittänyt näin myös ajatella, että tämä on jokin pelko sisälläni..koska kuitenkin elän onnellista elämää ja ehkä pelkäisin tämän rakkauden loppumista.Kuitenkin olen pystynyt pitämään nämä unien tunteet poissa suhteesta ..siis etten liika mieti niitä.Olen puhunut ja kertonut näistä unista kumppanilleni.Mietin vain,miksi nämä unet tulee uudestaan ja uudestaan?

Ne toistuvat uudelleen ja uudelleen niin kauan, kun pelko on sinulle ajankohtainen ja et ole käsitellyt sitä.

Pelkoa voi käsitellä tanssien, lukien, kirjoittaen, terapeutilla, maalaten tai ties miten, mutta jotenkin se vain pitää käydä itsensä kanssa läpi.

Piika-äiti