B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi musta tuntuu, että se on aina äiti joka päättää lapsiin liittyvissä asioissa?
Näinpä, jotenkin se valtasuhde on ihan kenkallaan... Kyllä isän pitäis pystyä päättämään tosta ite, kun ei kerran vaimo edes harrasta lajia ja tiedä mitä se oikeasti on. En siis minäkään, mutta luotan kyllä mieheen ettei tee mitään hullua lapsen kanssa.
Miksi musta tuntuu, että se on aina äiti joka päättää lapsiin liittyvissä asioissa? Yhtälailla se lapsi on isänsäkin lapsi. Moottoripyöräily on monelle tärkeä harrastus, tai oikeammin elämäntapa. Eikö ole aika luonnollista, että sen haluaa lapsensa kanssa jakaa? Joku käy lapsensa kanssa kalastamassa, toinen pelaamassa jalkapalloa. Samasta asiasta tässä on kyse.
En siis minäkään, mutta luotan kyllä mieheen ettei tee mitään hullua lapsen kanssa.
samaa mieltä, kuulostaa tosi hurjalta sitoa kyytiläinen pyörään kiinni
mun korviin järkevin kyyditystapa on sellainen, että kuskin vyötäisille laitetaan erityinen vyö jossa on hyvät kahvat joista kyytiläinen voi pitää kiinni, jalkojen on syytä ylettyä tapeille
Ei hitto, mie olen pähkäillyt tuota luciferin 1v kyydissä -juttua, ja en mie vaan käsitä! Siis miten sen kokoinen, jolla jaloillakaan ei vielä montaakymmentä senttiä pituutta ole, pysyy siinä edessä, miten sellaisen niska kestää kypärää ja millainen kypärä yleensäkään ei olisi senkokoiselle liian suuri? :O Joo, mulla ei ole MITÄÄN käsitystä moottoripyöräilystä, en ole ikinä kokeillut ja siksipä kysynkin teiltä fiksummilta.
Lucifer, mua ihan oikeasti kiinnostaa tuo kypäräasia :wave: Jos on olemassa pieneen päähän sopiva kevyt mutta turvallinen kypärämalli, sille olisi käyttöä meilläkin.
ostettiin helsingin reissulla, siitä on 5v niin en muista nyt sen liikkeen oikeaan nimeä mutta joku turvallisuus siinä muistaakseni oli, en edes tiedä onko enää olemassa. mutta tuo kypärä on tarkoitettu just lapsille ja ei ole niin painava. ollaan tykätty ja muksut myös.
ja tiedätkö muuten että moottoripyöriä on myös kolme renkaisina? niissä on paljon helpompi kuskata pientäkin kun ei tarvi laskea jalkoja maahan pysähtyessä..... kukaan ei tainnut ajatella että olen trikerin omistaja:saint: