V
"vieras"
Vieras
et vissiin oo ikinä ajanu itse?
Oletko koskaan vastannut kysymyksiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
et vissiin oo ikinä ajanu itse?
no meillä molemmat on olleet ensimmäisen kerran 1v moottoripyörän kyydissä ihan kauppareissulla, ilman ongelmia ja edessä istuen.
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;26180503:Miksi lapsi pitäisi päästää moottoripyörän kyytiin? Siksi, että isistä on coolia, kun hänellä istuu lapsi pyörän selässä? Siksi, että isi on jäänyt murkun tasolle? Vai miksi? Lapsi ei kärsi siitä, ettei pääse moottoripyörän kyytiin, mutta voi kärsiä pahasti, jos joutuu onnettomuuteen ollessaan pyörän kyydissä.
Miksi minkäänikäisen lapsen terveys pitäisi vaarantaa isin tai äitin harrastuksen takia?
eippä nuo paljoa kyydissä hypi ja heilu, nojaa rennosti vain äitiinsä.ja kädet kun on sarvissa niin sylissä pysyy hyvin vaikka jalat on maassa. kannattaa kokeilla niin tietää eikä kysellä täällä tyhmiä:kiss:
Hmm, en usko, että vielä 1v itse pyytää päästä moottoripyörän kyytiin, jolloin kyseessä on vanhemman idea. Mutta miksi moinen idea, jos/KUN ei varmasti ole pakkotilanne, eli 1v:n voisi kuljettaa muutoinkin tai olla ottamatta mukaan? Miksi siis kyytiin?