Jatkuva pahaolo, mikä mättää?

Jo toista viikkoa huono olo, en kuitenkaan ole oksentanut. Testi tehty 3 kertaa, en ole raskaana ja menkatkin juuri pari viikkoa sitten loppuivat. Mutta silti, aivan kuin raskauspahoinvointia, hajut ällöttää, väsyttää ja vatsa kumman tuntuinen, ei tee mieli laittaa suuhun mitään.
Voivatko hormoonit olla niin sekaisin ja aiheuttaa tämän? Vai onko tämä närästystä?
 
vieras
Liekö jotain liikenteessä tai tekeekä ilma tepposen? Mulla oli aivan samat ongelmat heti viikon menkkojen loppumisesta. Pelästyin olevani kuitenkin raskaana, koska aikaisemmissakin raskauksissa ekat menkat tullut. Kaks testiä näytti negaa. Huonovointisuutta kesti monta päivää ja itkuisuuttakin.
Närästystä ei mulla ainakaan ollut koska olen siitäkin joskus kärsinyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liekö jotain liikenteessä tai tekeekä ilma tepposen? Mulla oli aivan samat ongelmat heti viikon menkkojen loppumisesta. Pelästyin olevani kuitenkin raskaana, koska aikaisemmissakin raskauksissa ekat menkat tullut. Kaks testiä näytti negaa. Huonovointisuutta kesti monta päivää ja itkuisuuttakin.
Närästystä ei mulla ainakaan ollut koska olen siitäkin joskus kärsinyt.
Niin, outoa vain, että kestää näin pitkään, eikä muutu suuntaan tai toiseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teelikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liekö jotain liikenteessä tai tekeekä ilma tepposen? Mulla oli aivan samat ongelmat heti viikon menkkojen loppumisesta. Pelästyin olevani kuitenkin raskaana, koska aikaisemmissakin raskauksissa ekat menkat tullut. Kaks testiä näytti negaa. Huonovointisuutta kesti monta päivää ja itkuisuuttakin.
Närästystä ei mulla ainakaan ollut koska olen siitäkin joskus kärsinyt.
Niin, outoa vain, että kestää näin pitkään, eikä muutu suuntaan tai toiseen.
Kauanko jatkunut? Mulla viikosta reiluun viikkoon

 
Jaiks
Mä oon kärsinyt kohta vuoden päivät pahasta olosta, joka ilmaantui vähintään kerran päivässä ja kesti 1-10 tuntia. Puoli vuotta sitten jätin normi maidon pois, auttoi kuukauden. Nyt sitten 4 vkoa sitten palstan opastuksen voimin aloin juomaan 2krt/pv Molkosan vitalityä. Ei ole sen jälkeen ollut pahoinvointia kertaakaan! Eli mulla se auttoi. Vaikka en närästyksestä tietämäni mukaan kärsinytkään, mutta ilmeisesti jotain sen suuntaista oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja teelikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liekö jotain liikenteessä tai tekeekä ilma tepposen? Mulla oli aivan samat ongelmat heti viikon menkkojen loppumisesta. Pelästyin olevani kuitenkin raskaana, koska aikaisemmissakin raskauksissa ekat menkat tullut. Kaks testiä näytti negaa. Huonovointisuutta kesti monta päivää ja itkuisuuttakin.
Närästystä ei mulla ainakaan ollut koska olen siitäkin joskus kärsinyt.
Niin, outoa vain, että kestää näin pitkään, eikä muutu suuntaan tai toiseen.
Kauanko jatkunut? Mulla viikosta reiluun viikkoon
Kohta tulee kaksi viikkoa täyteen. en ole nyt kahteen päivään kosknut kahviin ja ihan kuin hieman helpottaisi. Ehkä närästystä sitten, en ole aiemmin karsinyt kuin raskaana ollessa.
 
vieras
Pitäisi itsekkin kokeilla tuota kahvin vähentämistä. Kokonaan en taida pystyä luopuun :)
Ja tuota Molkosan vitalityä kans.

Vai onko tää jotain mummoutumisen alkumerkkejä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäisi itsekkin kokeilla tuota kahvin vähentämistä. Kokonaan en taida pystyä luopuun :)
Ja tuota Molkosan vitalityä kans.

Vai onko tää jotain mummoutumisen alkumerkkejä ;)
:eek: apua, en halua mummoutua vielä vaan tehdä lisää lapsia :D Taidan kokeilla tota molkosania
 

Yhteistyössä