T
turpea alapää
Vieras
Mitä ihmettä tämä voi olla kun aikaajoin sama "paha" haju tulee ?
Voiko hiiva jotenkin olla elimistössä mistä tämä johtuisi, mutta kun valkovuotoa ei kuitenkaan ole. Mikään ei tunnu auttavan kuin hetkellisesti ! Olen kokeillut canestanit ja sen uuden ph:ta tasapainottavan kuurin, mutta ei !!!!
Kohta taas on sama ongelma ja tuntuu kuin jotakin nestettä valuisi alapää välillä todella "turpean" tuntuinen, mutta virtsaaminen ei kirvellä vaikka välillä alapää haavaiselta tuntuukin.
Tätä on nyt jatkunut n. viime syksystä. Vaivat yleensä ilmestyy ennen kuukautisia ja seksistä muutamien päivien päästä.
Ensiviikolla pakko tilata lääkäri kun tähän ei tunnu auttavan mikään, mutta onko kenelläkään kokemusta tai tietoa mitä voisi olla ?
Voiko hiiva jotenkin olla elimistössä mistä tämä johtuisi, mutta kun valkovuotoa ei kuitenkaan ole. Mikään ei tunnu auttavan kuin hetkellisesti ! Olen kokeillut canestanit ja sen uuden ph:ta tasapainottavan kuurin, mutta ei !!!!
Kohta taas on sama ongelma ja tuntuu kuin jotakin nestettä valuisi alapää välillä todella "turpean" tuntuinen, mutta virtsaaminen ei kirvellä vaikka välillä alapää haavaiselta tuntuukin.
Tätä on nyt jatkunut n. viime syksystä. Vaivat yleensä ilmestyy ennen kuukautisia ja seksistä muutamien päivien päästä.
Ensiviikolla pakko tilata lääkäri kun tähän ei tunnu auttavan mikään, mutta onko kenelläkään kokemusta tai tietoa mitä voisi olla ?