Jatkuva nälkä, apuaaaa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ehkä viikon verran kestänyt, kuin pohjaton kaivo! Mikään ei riitä, koko ajan tuntuu siltä että pitää syödä jotain. En laihduta, syön normaalia kotiruokaa jne.

Mutta esim. tänään.. Normaalin kotiruoan lisäksi olen mm. nyt illalla syönyt 3x suklaapatukka, 3 palaa juustokakkua, kaksi voileipää tuorejuustolla, pari lasillista limsaa ja voisin vieläkin syödä jotain. Tämä kaikki iltapalan lisäksi.

Normaalisti syön paljon vähemmän, tämä on jotain ihan kamalaa :( Mistä ihmeestä vois olla kyse?

Sulla on vaan jääny mässy päälle :) Mä huomaan kans että jos on ollu jotkut juhlat ja varsinki jos on alkoholia juotu ja seuraavana päivänä vedetty "krapularuokaa" niin se jää päälle. Nyt otat yhden kevennetyn päivän niin siitä se normielo taas jatkuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Sulla on vaan jääny mässy päälle :) Mä huomaan kans että jos on ollu jotkut juhlat ja varsinki jos on alkoholia juotu ja seuraavana päivänä vedetty "krapularuokaa" niin se jää päälle. Nyt otat yhden kevennetyn päivän niin siitä se normielo taas jatkuu =)

Ilmeisesti näin.. en tiedä yhtään miten tämän vois lopettaa, tuntuu että pyörryn jos en syö :(

Alkuperäinen kirjoittaja ':
No söisit jotain kunnollista ja täyttävää ruokaa eikä mitään suklaapatukoita.

No kun söin jo iltapalan ja sen jälkeen päivällisen jämät sekä salaattia, eikä muuta terveellistä ollut jääkaapissa -huomenna vasta kauppaan.

Yhteistyössä