Jatkuva haluminen..

Aamulla kun herään katson miestäni,heti alkaa tykyttämään pimpsassa. Kun mieheni on töissä ja minä omassani viestitellään ja taas panettaa.
Monta kertaa päivässä halut on niin kovat että haluais vain rakastella tai tehdä pika panoja.

Joka päivä ainakin yhden kerran Joskus 5-6 krt/vrk. Tämä on ihanaa niin kauan kuin on vain mies vierellä ja olen onnellinen siitä että hän haluaa myös minua.

14 vuotta yhdessä ja edell. jaksetaan haluta toisiamme ja seksi sen kuin paranee..

Tsemppistä muillekin!


 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 22:09 Minä kirjoitti:
Aamulla kun herään katson miestäni,heti alkaa tykyttämään pimpsassa. Kun mieheni on töissä ja minä omassani viestitellään ja taas panettaa.
Monta kertaa päivässä halut on niin kovat että haluais vain rakastella tai tehdä pika panoja.

Joka päivä ainakin yhden kerran Joskus 5-6 krt/vrk. Tämä on ihanaa niin kauan kuin on vain mies vierellä ja olen onnellinen siitä että hän haluaa myös minua.

14 vuotta yhdessä ja edell. jaksetaan haluta toisiamme ja seksi sen kuin paranee..

Tsemppistä muillekin!

Huippuprovo. :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 11:38 taotao kirjoitti:
selvä provo.. ihme kun ei vielä kirjoittanut että on 5 lapsen äiti ja korkokengät jalassa odottaa miestää haarat levällään kotiin... :LOL: :whistle:

Olen kahden lapsen äiti ja onko jokseenkin epänormaalia haluta miestään?
En odota haarat levälläni miestäni kotiin ,teen päivisin töitä...'

Rakastan vain miestäni ja hän minua!

On hieman outoa kun näin suhtaudutaan asiaan jos valittaisin että emme välitä toisistamme ja seksi elämämme on kurjaa niin kummasti löytyy myötä tuntoisia ihmisiä.

Tsemppiä teille kaikille myös niille jotka jotka ette seksistä välitä!!!
 
...Jatkuu

Te äidit kuvittelette että ei voi tehdä muuta kuin pestä pyykkiä ja hoitaa lapset.Ja valittaa kun ei jaksa mies ei kiinnosta yms.

Itse käyn töissä ,hoidan yhdessä mieheni kanssa koti askareet ja ne on päivittäisiä asioita.Harrastan kuntosalia ja ulkoilua. Hoidamme laspet ,teemme kaikkea kivaa yhdessä ja kaiken lisäksi meille jää aikaa myös toisillemme. Emme käytä sitä valittamiseen joka ilta kun väsyttää yms.

Ja vaikka joskus väsyttäisikin seksi vain piristää... :hug:

Olette vain kateellisia akkoja jotka palstalla heti mollaamassa jos jollakin menee hieman paremmin. Hoitakaa itseänne niin jaksatte huolehtia myös perheestä hyvillä mielin!
 
Sitähän se parisuhde pitäisi parhaimmillaan olla, toisen haluamista ja rakastamista. Kiva kuulla että löytyy vielä sellaisia pareja jotka jaksavat pitää parisuhdetta yllä kaiken kiireen keskellä. Näitä juttuja haluaisi kuull enemmän. Mielestäni on tyhmää puuttua siihen onko juttu totta vai ei. Aina voi yhtyö toisen iloon tai antaa pari kannustavaa sanaa kun sen paikka on. Kukin on kuitenkin lopulta oman onnensa seppä ja se miten asiat (itsentä ja mielensä) hoitaa, heijastuu yleensä myös suhteeseen ja toisen mieleen myös.
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 13:38 Minä kirjoitti:
...Jatkuu

Te äidit kuvittelette että ei voi tehdä muuta kuin pestä pyykkiä ja hoitaa lapset.Ja valittaa kun ei jaksa mies ei kiinnosta yms.

Itse käyn töissä ,hoidan yhdessä mieheni kanssa koti askareet ja ne on päivittäisiä asioita.Harrastan kuntosalia ja ulkoilua. Hoidamme laspet ,teemme kaikkea kivaa yhdessä ja kaiken lisäksi meille jää aikaa myös toisillemme. Emme käytä sitä valittamiseen joka ilta kun väsyttää yms.

Ja vaikka joskus väsyttäisikin seksi vain piristää... :hug:

Olette vain kateellisia akkoja jotka palstalla heti mollaamassa jos jollakin menee hieman paremmin. Hoitakaa itseänne niin jaksatte huolehtia myös perheestä hyvillä mielin!

Naiset ovat aina kateellisia toisilleen. Ne ovat aina nokkimassa ja arvostelemassa toisiaan, puhuvat selän takana palturia toisista naisista ja niin päin pois. Kummallisia ovat. Jos mielesi tekee miehesi elintä niin siitä vaan. Ei siinä mun mielestä ole mitn ihmeellistä. ;)
 
ärteröääni
Meilä on päivä näin:

Aamulla herätys klo 6.00
Seksituokio 6.00-6.30
Aamupesut ja -palat 6.30-7.30 (keskustelemme henkeviä)
Lapset ylös 7.30
Lähtö 8.00
Lapset tarhaan, töissä 9-17.00
Lapset tarhasta 17.30
Ruoan laitto 18.30
Lasten laatuaika 18.30-20.00
Lasten iltapesut ja nukkumaanmeno 21.00
Puolison kanssa laatuaikaa, mm henkeviä keskusteluita, harrastamista, seksiä ja muuta ihanaa klo 21.00 - 23.00
Nukkumaan

Meillä siivotaan viikonloppuisin ja ruoka ostetaan puolivalmiina. Näin ehdimme #&%?$!* kaksi kertaa päivässä vähintään ja olemme ILOISIA!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 11:38 taotao kirjoitti:
selvä provo.. ihme kun ei vielä kirjoittanut että on 5 lapsen äiti ja korkokengät jalassa odottaa miestää haarat levällään kotiin... :LOL: :whistle:
Mikäs tässä naurattaa?
Miksei Koti Rouva saa joskus yllättää tällä tavoin miehensä?
Tai vaikka korsetissa ?
Tai pöydällä maaten ,päällä kermavaantoa..

No tietysti se voi ollakin naurettavaa , jos näyttää ylipainoiselta lahnalta?

 
Mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 13:30 Minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 11:38 taotao kirjoitti:
selvä provo.. ihme kun ei vielä kirjoittanut että on 5 lapsen äiti ja korkokengät jalassa odottaa miestää haarat levällään kotiin... :LOL: :whistle:

Olen kahden lapsen äiti ja onko jokseenkin epänormaalia haluta miestään?
En odota haarat levälläni miestäni kotiin ,teen päivisin töitä...'

Rakastan vain miestäni ja hän minua!

On hieman outoa kun näin suhtaudutaan asiaan jos valittaisin että emme välitä toisistamme ja seksi elämämme on kurjaa niin kummasti löytyy myötä tuntoisia ihmisiä.

Tsemppiä teille kaikille myös niille jotka jotka ette seksistä välitä!!!
Älä nyt hermostu. Tuli näköjään todiestettua, ettei ollut provo.

Kuulosti vaan katkeran miehen kirjoittamalta tilitykseltä, joka toivoisi, että asiat olisivat noin, mutta oikeasti ei ole. Niitähän täällä valitettavasti riittää. Ja heti ollaan kateellisia, jos jollain luistaa oikeesti.

Samaan malliin ja tsemppiä! :flower:
 
just
Taas saa huomata , miten KATEELLISTA porukkaa täällä on !
Turha tänne mitään hyviä kokemuksia on kertoa,ties vaikka
joku saisi ilmaisia vinkkejä niistä ja sehän se vasta vi.tuttaisi !

 

Yhteistyössä