++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

Oi, Hottis loistavia uutisia! :D Onnea nyt haamusta! :flower: :hug: Toivottavasti testi vahvistuu lääkäriin mennessä! :heart:

Tinttara: Voi ei! :'( :hug:

lentoemo: Onnea oviksen bongaukseen! b:)d Toivottavasti talonne pysyy pystyssä touhujenne keskellä. :D

Tiigerille hurrrrrja plussapuhuri! +++++ :whistle:

ON: Tilasin mammaksilta paketin, jossa 18 ovistestiä ja 3 erittäin herkkää raskaustestiä. Että eikun tikuttelemaan, kun ne tulee! Mulla on tämän kuun 26. päivä hammaslääkäri, jossa poistetaan viimeinen viisaudenhammas, joten varmaan teen tuollaisen herkän raskaustestin silloin, jos on jotain syytä...

Yks kappaletta oviksia bongattu, hep. :) Ja ukkoa ei mailla halmeilla tietenkää. :p No jospa toissapäiväiset simpat ois sinnitelly... Kiva, kun täällä lennolla on niin melskettä. Kivempi tämmönen suulas porukka kuin kasa tuppisuita kanssamatkustajia. :) Nyt laskujenmaksuun (Miten niitä riittääki joka kuukausi mahoton kasa??!) ! Näkemisiin!!

Äippä: Onnea oviksesta! Toivottavasti simpat ovat pitkäikäisiä ja sitkeitä sissejä! :D

Vitsit, mulla sormet syyhyää päästä tikuttelemaan. :D Tuolla kaapissa on kyllä kaksi ovistikkua jäljellä, joten ehkä sitä huomenna jo voisi... Juu, en ole yhtään hätäinen. :LOL:

Ihanaa Hottis!!! Onnea!!! :flower: :heart:

Ja Tinttara :/ :hug:

Mulla tää olo taas vaihtelee... Välilä tulee niin vahva tunne siitä että olisi tärpänyt ja hetken päästä epäusko nostaa päätään.... :(

Mutta eipä tässä auta muu kuin odotella... =)
Testin teen la tai su tai JOS maltan niin ma... :ashamed: :LOL:

Heip!
Oon niiiiin pahalla päällä, itkunen ja kiukkunen ja viluinen..
Mutta WOOOWWW HOTTIS!! Hymy nous huulille kaikesta vi*utuksesta huolimatta!! :) Aivan mahtavaa! Toivon kiukusta viivaksi jähmettyneet huuleni ristissä ( eheh ) että tuo sun haamu vahvistuu!!

Itsehän täällä ihmettelen vielä fiiliksiä.. Eilen illalla käännähdin vauhdilla kohti Arabiaa, ja luovutin pienen värihaukotuksen tuolle ah niin valkoiselle posliinille.. No, kuka hiivatti sitäki tietää mistä se johtu.. Päätin heikosti vielä odotella sitä että mihin tämä mun viluttelu oikein päätyy. Edelleen lämpö37, joten voisiko edes toivoa tämän lämpökauden päättyvän punaiseen tahi plussaan?

Tiigeri: vielä tuosta ovisplussasta, onhan se myöhäinen oviskin ihan mahdollista. Olen ainakin tuplasti todistettuna heittäny kehiin tosi myöhäisen oviksen ja siitä tuloksenkin saanut
:)

Kiitos vaan lohduista,muttei edes tunnu pahalta. Nyt siis tuli sitten se 5 vuotta siitä kun pilsut lensi roskiin ja vauva sai luvan tulla..Nyt sitten onpi se asunto-asia rullaamassa,eli kämppä on ja rahotuskin löytyy!Pelottaa vaan jostain syystä,vaikka ei meidän elämä sen kummemmaks muutu,maksetaan vaan omaa pois,eikä vuokraa..Nii ja vaikka nyt sitten tuleekin olemaan yks huone enempi,ei vauva mahtus edes! :LOL: Siitä huoneesta tulee miehen huone:tietskari ja kuntoilu-kamat menee sinne! :D Ei oikeesti,jos vauva tulee,toki se huone on sitten pyhitetty kaikkein rakkaimmalle,mutta siihen asti mennään näin..

Nyt sitten siis vauva ajatukset joutuu siirtymään taka-alalle,kun on kaikkee muutaki tässä seuraavat kaks kuukautta!Ehkäpä se on vaan hyvä juttu..tosin en mä oo nytkään niin kamalasti sitä edes ajatellu,niinku varmaan huomaa mun harvasta palstalla vierailusta..

Koitin lukea kaikki viestinne,mutten nyt enää muista mitä kukin on kirjoittanut..Miten mä oonki näin pöhelö! :headwall: :D

Toivotaan että teille kaikille tulee ne plussat!

DoB
:flower: :heart: Hottis :D Ihanaa! Kyllä se haamu siitä vahvistuu :heart: Maaliskuun eka!

Aika hurjan pitkä aika teillä takana Tinttara :hug: Osaat kyllä ottaa asian todella hyvin :flower: Kiva että pääsette muuttamaan omaan, oma on kuitenkin aina oma! Mekin etsitään kuumeisesti sitä omaa taloa, etsintää jo kohta vuosi takana.....tässä asiassa tuppaa välillä iskemään epätoivo. Tiedetään vähän liian tarkkaan mitä halutaan :)

Kuka on seuraava plussaaja ++++++++++++++++++++ :whistle:

Mä odottelen viikonloppua että pääsis aloittelemaan todellisen yrityksen ;)

Haikaranodotuslennolla 5. päivä Maaliskuuta 2008

viidenmutsi....................kp76/28..............yk1......6.toiveissa
Mivi................................kp79/30-34.........yk?......3.toiveissa

Jatkolennolla Kolmossaarelta Plussamaahan:

Juibe75..........................kp55/28-30.........yk1........5.toiveissa
Tinttara84.....................kp2/25..........yk62......1.toiveissa
tinkiwinki.......................kp26/28...............yk3 .......2.toiveissa
Tuisku-84......................kp24/27-29..........yk3........2.toiveissa
tiigeri............................kp22/25-30...........yk7........1.toivei ssa
Äippä-75.......................kp17/28-32..........yk8.........2. toiveissa
lentoemo-76.................kp15/36-41............yk5........1.yhteinen
maaruska......................kp11/28-30...........yk5-6......3.toiveissa
DoB...............................kp7/28.................yk6........1.toive issa
Pantalaimon..................kp7/42................yk5.........1.toiveissa
bertha...........................kp?/?.................. yk?...........?

++++++++

Jouskari-82 potkii tiedätte-kyllä-ketä lentokoneen ovella, tämä lento on nyt turvattu

Testaajat penkkiriveittäin:
Tuisku-84.......................9. tai 10.3.2008 (peukut ja varpaat pystyssä)

Haamuilijat:

miinaliina........................kp32/?...................yk?.........?.to iveissa

PLUSSANNEET

mayah...........................kp32/30-32 tiistaina 15.1.2008
Friesia...........................kp36/30 torstaina 17.1.2008
Feliana..........................kp29/24-25 sunnuntaina 20.1.2008
millimenninkäinen........kp30/28-30 maanantaina 21.1.2008
Cristiina.......................kp30/25-30 lauantaina 26.1.2008
Pickane........................kp41/28 torstaina 31.1.2008
kenwood1.................. kp71/30-32 perjantaina 1.2.2008
Kirsikka83.....................kp29/30 perjantaina 15.2.2008
Julietta..........................kp29/35-40 lauantaina 16.2.2008
Annimaria-72................kp31/24-29 sunnuntaina 17.2.2008
Milarka = ex miilu..........kp31/28-? maanantaina 18.2.2008
HotCoffee......................kp92/38-40....Keskiviikkona 5.3.2008

Salamatkustajille turboannokset vauvaliimaa ja sylin täydeltä tarrasukkia

Mutta nyt tuulee sellaiset plussa tuulet että pitäkää hatuistanne kiinni +++++++ :whistle:

Olette te sellaisia puheripulin kourissa olevia, että meinaa maaruskakin tippua kyydistä, :LOL: Mutta hyvä niin sillä silloin on kaikilla lennolla paljon mukavampaa.

Hottis mitäs tähän päivään kuuluu, entäs Miville aikas lupaavia oireita :heart: :heart: Innolla odotan, nahka pinkeenä :LOL:

Pantalaimon ja dob meillä taitaa alkaa nyt oviksen metsästys? Onnea ja tsemppiä meille siihen. Mulla alkaa nyt vaan yövuorot joten aamulla ku töistä pääsee kotiin pitää varmistaa :LOL: :heart: :LOL:

Äippä onnea oviksesta eiköhän ne simpat siellä sinnitele :heart: ;)

Pitäiskö kohta tehdä uusi jatkolento sillä tuo päivittäminen olisi hieman helpompaa, mielipiteitä? Olette mahtavin porukka mikä on ja mä roikun teissä lopun ikääni :LOL: :LOL:

Ai niin eilen olin ihan depiksessä, mutta kyllä paras masennus lääke on seksi, vai kuinka? :D

Kuulkaas tytöt, kyllä se nyt niin on, että täällä ollaan raskaana :D . Aamulla Apteekin omalla testillä selkeä plussa, ei epäilystäkään B)

Vähän kyllä pistää miettimään, että onkohan kaikki kuitenkaan kunnossa :/ . Vaikka toisaalta miksi suotta murehtia etukäteen, eipä tässä kuitenkaan voi itse juurikaan asioihin vaikuttaa.

Voi olla neuvolantäti ihmeissään, kun aletaan laskettua aikaa laskemaan :LOL: . Normikierron (28 päivää ) mukaan mulla olis nyt menossa rv 13+ :D . Joo, ei todellakaan.

Voi hottis, mikä ihana uutinen todellakin :flower: :heart: :heart: :D Eli kyllä vaan kannatti kärvistellä pitkän kierron kanssa :LOL: Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart: Ja joo, perusta nyt hei se jatkolento sinne plussapuolelle, että meillä on heti kiva pino, jonne tulla sitten ihan pian... :saint:

Mulla on ollut kauhea masis päivä tänään, mutta onneksi sentään hottiksella oli noin ihania uutisia. On se vaan hassua, kuinka toistenkin raskaudet piristää itseä, varsinkin kun tässä on jo pari kuukautta jännäillyt teiän kanssa :heart: :D

Niin ja hottis, käy nyt aina silloin tällöin kertoos kuulumisia täälläkin, vaikka tietty me tullaan sit lukeen uutisia sinne plussapuolellekin! :heart:

muoks: siis en ollut sua hottis pois täältä ajamassa, kun maaruskan kans usutetaan tuohon plussapuolen pinoon, koska on kiva tietää, että mitä siellä masuasukille kuuluu, mutta eikö plussanneita oo jo enemmän kuin meitä kuumeilijoita, niin että kyllä se toinenkin pino voisi olla ihan tarpeen :heart: :D

Tohon listaan voisi päivittää että täällä testaillaan joko sunnuntaina tai maanantaina eli 9/10.3... =) Apua!! Alkaa jännittään... :LOL:
Mutta samalla pelottaa niin perkileesti että tkk pyyhältää paikalle ennen sitä.... :|

Oireita en viitti sen enempää edes miettiä... Ei mitään hälyyttävää....

lentoemo mulla eilen debis päivä. Mutta paras lääke masennukseen on seksi, joten kellistäppä se latinorakastajasi niin avot huolet ja murheet poissa :LOL: :LOL: :heart:

p.s mä odotan jo aamua kun kotiin töistä palaan ja saan herätellä tuon ukko kultani......... :heart:

Hyvä vinkki, maaruska! :D Ja itse asiassa, me ei tänä aamuna ehdittykään pupuilla, niin että ehkä mä masennuinkin sen vuoksi! Kunhan mies palaa hetken päästä kotiin, pitää ehdottaa pientä vaakamamboilua :LOL: Varsinkin kun alkaa olla hiukan ovisoireita ilmassa :saint:

Vautsi, Tuisku! Pidän täällä peukkuja ja isovarpaita pystyssä! Voi kun tulisi lisää plussauutisia :heart:

Tosin alan kyllä pelätä, että onkos miehen simpat tehokkaita, jos eilen pupuiltiin kaksi kertaa... Meinaan kun puhuvat joka toisesta päivästä... :ashamed: Ja kun miehellä on tuota ikääkin päälle 40 vuotta... On tää nyt kanssa... No, ensi syksynä viimeistään kyllä raahaan miehenkin sitten testeihin, kun ei ne 10 vuotta vanaht tulokset enää paljon auta :kieh:

lentoemo-76 täällä painitaan samojen asioiden kanssa. Mutta eiköhän jätetä turha stressi ja antaa mennä tunteella. Pupuillaan kun siltä tuntuu, eiks vaan. Mä olen miettinyt kun tuo ukko vetää röökiä kun korsteeni, mutta ei kai se auta hakea syyllistä kun yritystä on vasta vähän aikaa :kieh: :kieh: Eikä mun mäkättäminen auta, on kyllä luvannut että laitetaan simpat purkkiin jos ei mitään tapahdu :LOL: :kieh: mutta tarvii siihen kuulemma minun apua :LOL: :LOL: ja taas tää perhe jyrää kummallisuuksillaan :LOL:

Yhteistyössä