Jatkoa myydäkö vai eikö...Jos siis myisin, paljonko pyytäisin?

Puupään Justiina harmaana
20e on varmaan aika käypä hinta, max. 50e. Kyllähän joku retrosta ja muusta vanhasta tykkäävä voi ihan hyvin noista jo jotain maksaakin jos ovat vielä hyvässä kunnossakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Kivat =)

Jos ei ole säilytystilaa, niin möisin ehdottomasti. Turha niitä on homehduttaa, tai riippuu tietty varastosta, mutta meillä ainakin kylmässä menee heti home tekstiileihin.

Vois pyytää varmaan 25-30 euroa?
Samassa varastossa on mun vanhat vaunut, olleet kohta 30v, ja ei oo hometta tullut, just vkl kävin niitä kattoos.. Taidan tunkee vaan niiden seuraksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Kivat =)

Jos ei ole säilytystilaa, niin möisin ehdottomasti. Turha niitä on homehduttaa, tai riippuu tietty varastosta, mutta meillä ainakin kylmässä menee heti home tekstiileihin.

Vois pyytää varmaan 25-30 euroa?
Samassa varastossa on mun vanhat vaunut, olleet kohta 30v, ja ei oo hometta tullut, just vkl kävin niitä kattoos.. Taidan tunkee vaan niiden seuraksi =)
Jos siellä säilyy, niin älä sit myy =)

Harmittaa, kun sit et löydä enää samanlaisia yhtä hienoon hintaan, jos joskus tarvii. Meidän varasto onki menossa keväällä remonttiin, kun se oikeasti on vissiin umpihomeessa itsekin. Harmittaa, kun ei voi vaunuja missään pitää sisällä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aksukkainen:
Jos siellä säilyy, niin älä sit myy =)

Harmittaa, kun sit et löydä enää samanlaisia yhtä hienoon hintaan, jos joskus tarvii. Meidän varasto onki menossa keväällä remonttiin, kun se oikeasti on vissiin umpihomeessa itsekin. Harmittaa, kun ei voi vaunuja missään pitää sisällä :/

Niin harmittaiskin, vaikka mä en noita tuu tarviin, mutta jos joku sisaruksista..
 

Yhteistyössä