Jatkoa edelliseen..

  • Viestiketjun aloittaja Valpuri
  • Ensimmäinen viesti
Valpuri
Naurattaa lähinnä nämä sanailu pettämisestä ja varsinkin toisten naisten leimaaminen ainoiksi syyllisiksi! Kyllähän asia on niin ettei miestä, joka on päättänyt elää perheensä kanssa saa toisten naisten sänkyyn edes rautakangella! Mutta eri asia on ne surkeat kertomukset vaimoille ja tyttöystäville, joita hätäpäissään selitetään. Tästä kaikesta voisi vetää johtopäätöksen, että asia toimii myös toisinpäin! Kun tulee muutaman drinkin tarjoava erittäin sinnikäs mies, niin teitä moraalisiskoja viedään niin että helmat heiluu? Vai miten on ? Ja vika on vain siinä sinnikkäässä, oman elämänsä hukanneessä, seksinnälkäisessä miehessä?!?
 
ei pidä paikkaansa
esim.mua eli moraalisiskoa ei saa kirveelläkään itsensä tyrkyttäjien mukaan,joka kerta jos on jossain ollu aina niitä löytyy,niimpä ei hirveesti enää edes innosta noi ihanat lihatiskit,missä kaikki luulee kaikkien olevan saatavilla olevaa riistaa.MINUSTA TUO KERTOO JO ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄSTÄ,KUN LÄHTEE VARATUN MATKAAN,HERÄTKÄÄ PAHVIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TOLLASET PITÄS LÖYLYTTÄÄ SEN VERRAN HYVIN ET TIPPUSIVAT SIELT PILVILINNOISTASA MAAN TASALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Valpuri
MINUSTA TUO KERTOO JO ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄSTÄ,KUN LÄHTEE VARATUN MATKAAN Ja näistä pettävistä miehistä, joiden älykkyysosamäärän juuri kyseenalaistit (Siis täytyyhän tämän toimia myös toisinpäin? Eikö? Ei kai miehellä, joka pettää perhettään, voi olla kaikki päässä ok?) kannattaa siis pitää kynsinhampain kiinni? Maailmassa on myös uskollisia miehiä ja mielestäni tuollaiset pettävät puolisot voi heittää romukoppaan!
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 14:37 Valpuri kirjoitti:
Naurattaa lähinnä nämä sanailu pettämisestä ja varsinkin toisten naisten leimaaminen ainoiksi syyllisiksi! Kyllähän asia on niin ettei miestä, joka on päättänyt elää perheensä kanssa saa toisten naisten sänkyyn edes rautakangella! Mutta eri asia on ne surkeat kertomukset vaimoille ja tyttöystäville, joita hätäpäissään selitetään. Tästä kaikesta voisi vetää johtopäätöksen, että asia toimii myös toisinpäin! Kun tulee muutaman drinkin tarjoava erittäin sinnikäs mies, niin teitä moraalisiskoja viedään niin että helmat heiluu? Vai miten on ? Ja vika on vain siinä sinnikkäässä, oman elämänsä hukanneessä, seksinnälkäisessä miehessä?!?
Mulle parisuhde on tärkeä asia ja luottamus.Mulle riittää oma kumppani eikä tee mieli vierasta.Kun olin exän kanssa,se petti minua ja puolusteli sitä sillä että oli liikaa kännissä.Meni monta vuotta kun yritettiin pitää paskaa liittoa kasassa,mutta eihän siitä mitään tullu kun ei toiseen voinu luottaa.
Mä en pettänyt silloinkaan vaikka olis voinu tehdä halutessaan toiselle sen saman vaikka vaan kostoksi.
Houkutuksia ja houkuttelijoita riittää aina mutta mä haluan pystyä katsomaan itseäni peilistä joka päivä hyvällä omallatunnolla.
:)
 
Valpuri
[Mulle parisuhde on tärkeä asia ja luottamus.Mulle riittää oma kumppani eikä tee mieli vierasta.Kun olin exän kanssa,se petti minua ja puolusteli sitä sillä että oli liikaa kännissä.Meni monta vuotta kun yritettiin pitää paskaa liittoa kasassa,mutta eihän siitä mitään tullu kun ei toiseen voinu luottaa.
Mä en pettänyt silloinkaan vaikka olis voinu tehdä halutessaan toiselle sen saman vaikka vaan kostoksi.
Houkutuksia ja houkuttelijoita riittää aina mutta mä haluan pystyä katsomaan itseäni peilistä joka päivä hyvällä omallatunnolla.
:)
[/quote
]

Tekstisi on täyttä asiaa. Virheitä voi yrittää antaa anteeksi, muttei niitä kuitenkaan pysty koskaan unohtamaan!
 
Minua, moraalisiskoa EI todellakaan saa matkaan....Ilmaiset drinkit voin juoda, säästyypähän omat rahat!!!!! Minun kohdalleni on todellakin osunut näitä seksinnälkäisiä miehiä, mutta onhan niitä myös NAISIA!!!!
Kerrankin eräs mies ehdotti mulle yhen illan-juttua, kun vaimo jossain matkoilla. Sanoin tälle miehelle, että minä en harrasta yhden illan- juttuja. Tämä mies sanoi siihen: No, entäs kaksi iltaa.... Ajatelkaa...kyllä nauratti pitkään tää juttu... :D :D Tämä mies ei meinannut lähteä millään, sitkeä oli sissi....luuli tosiaan, et leikin vain vaikeasti tavoiteltavaa......
Ottaa tosiaan päähän, kun jonnekki mennään kavereitten kanssa heti on kakslahkeiset kimpussa... ;)
 
äitivaimo
juu-u...kerranki "lihatiskillä" tosiaan istuessani jonkun aviomies tuli ehotteleen kaikenlaista ja pyöritteli sormusta käsissään että ku on tämäki vaan jo paljon kolhuja saanu ja< kato ku tää on jo ihan soikee... :D siis oksettavaa :eek: \|O ois vaan kysyny suoraan että annakko huonossa avioliitossa elävälle "miehelle "...otus se oli! :D :D Vältän nykyisin kaikkia rientopaikkoja, en enää jaksa katella sitä touhua!!! \|O \|O \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2004 klo 21:58 äitivaimo kirjoitti:
juu-u...kerranki "lihatiskillä" tosiaan istuessani jonkun aviomies tuli ehotteleen kaikenlaista ja pyöritteli sormusta käsissään että ku on tämäki vaan jo paljon kolhuja saanu ja< kato ku tää on jo ihan soikee... :D siis oksettavaa :eek: \|O ois vaan kysyny suoraan että annakko huonossa avioliitossa elävälle "miehelle "...otus se oli! :D :D Vältän nykyisin kaikkia rientopaikkoja, en enää jaksa katella sitä touhua!!! \|O \|O \|O
Joo.....helatorstaina oltiin tyttöjen kans ihan vaan parilla ja arvaa vaan, kun siihen pöytään ilmesty jostain kaks "otusta" :D :D :D jotain "maalaisia"...(anteeks maalaiset). Olivat kuulemma TYÖREISSULLA täällä Helsingissä ja suoraan kertoivat olevansa naimisissa..tarjosivat siideriä ja ilmeet olivat tyyliin "kohta saadaan"niin mielinkielin että huh,huh...alko oikee oksettaa...hyi.
Vaimoparat jossain kotona pyykkäsivät ja tietäisivätpä, että sielä se mies- kulta "vonkuu jotain..".Se toinen niistä miehistä oikee kertoi, että on YHDEKSÄN LASTA ja niitä nimiä olis pitäny sitte arvailla. :D :D :D :D No nämä miehet eivät ainakaan meiltä saaneet, mutta yritys oli kova..... :D :D :D
Olishan se varmaan ollu kiva kokeilla Stadin tyttöjä ja päästä sitte kertoo kavereille.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Entäs sitten jos mies ei kerro olevansa naimisissa?
Jos on sormus jätetty kotiin?
Ja mies käyttätyy kuin poikamies!
On kohtelias ei tyrkytä eikä vonku?
On vaan aivan ihana tulee lähdettyä mukaan tietämättä että miehellä on vaimo ja liuta lapsia! Onko silloinkin sen toisen naisen vika??
Mietin vaan että onko kuitenkaan aina sen naisen vika??
 

Yhteistyössä